ספר משפחתי – בניית אילן יוחסין (עץ שורשים משפחתי)

איך לכתוב ספר משפחה. איך לכתוב אילן יוחסין. איך להפוך את הסיפור המשפחתי שלך למעניין ובעל ייצוג תואם.

על מנת לכתוב ספר משפחה, תחילה החליטו על מטרת הספר. האם זה יהיה לשימושך האישי או לפרסום? אם הוא מיועד לפרסום, תצטרך להחליט לאיזה קהל אתה רוצה שהספר שלך יגיע. יש לעשות זאת בעזרת מחקר שיווקי. ועם הבנה של הדמוגרפיה של קהל היעד שלך. לאחר שתחליט על שתי השאלות הללו, תוכל לצמצם את הז'אנר ואת התוכן של הספר שלך.

אם הוא מיועד לשימוש אישי, וודאו שהסיפור שלכם מושך כמה שיותר אנשים על מנת להפוך אותו למושך יותר ולשיווק בעתיד. לאחר מכן, התחל לכתוב על ידי יצירת קווי מתאר של איך אתה רוצה שיראה קו העלילה של הסיפור שלך ואישיות הדמויות.

מאמר זה ייתן לכם כמה טיפים כיצד לכתוב ספר משפחה. מומלץ להתחיל עם היסודות של אילן היוחסין שלך ואז להמשיך משם.

הדבר החשוב ביותר הוא שאתה רוצה להפוך את זה לחוויה מהנה עבור הקורא. אם אתה נאבק עם זה, נסה לקרוא כמה ספרים על כתיבת ספר לפני שתתחיל לכתוב משלך.

כשזה מגיע לכתיבת ספר משפחה, ישנן דרכים רבות ושונות בהן תוכל לעשות זאת; עם זאת, אחת הדרכים הפופולריות ביותר היא באמצעות ראיונות ופרופילי דמויות.

כתיבת ספר משפחה היא משימה לא פשוטה, אבל היא חשובה. זה עוזר לך להתחבר לבני המשפחה שלך ולתת להם הזדמנות לחלוק את הזיכרונות והסיפורים שלהם.

תהליך הכתיבה של ספר משפחתי יכול להיות קשה כי אתה צריך למצוא את האיזון הנכון בין סיפור ודיוק. ישנם אלמנטים רבים המרכיבים ספר משפחתי, כגון תמונות משפחתיות, יצירות אמנות, זיכרונות ועוד.

כדי להתחיל לכתוב ספר משפחתי משלך, כדאי לברר על מה הסיפור. אז כדאי לאסוף את המסמכים הדרושים שיעזרו לספר את סיפור המשפחה שלך ללא אי דיוקים או השמטות.

טיפים כיצד לכתוב ספר משפחה

לכתוב ספר משפחה זה לא קל. זה דורש הרבה מחקר וסבלנות. אבל זה שווה את המאמץ.

טיפים לכתיבת ספר משפחה:

1. התחל עם אילן היוחסין האישי שלך ותתקדם עד היום

2. כתבו את הסיפור שלכם כפי שאתם חושבים שהוא היה קורה אילו הייתם בחיים כשהוא מתרחש

3. ודא שכל האנשים בסיפור שלך חיים או מתים בזמן הפרסום

אם אתה כותב ספר משפחתי, יש כמה דברים שכדאי לזכור כדי להפיק את המרב מהעבודה שלך. טיפים אלו יעזרו לכם ליצור סיפור שובה לב, אישי ויהדהד עם הקוראים.

טיפים לכתיבת ספר משפחה:

-צור אילן יוחסין שמספר את סיפור ההיסטוריה של המשפחה שלך

-תנו לדמויות שלכם לעמוד במרכז הבמה ותנו להן לספר את הסיפורים שלהן על חייהן

-השתמש במקורות ראשוניים כגון מכתבים, יומנים ותמונות כדי לעזור להיכנס לראש של הדמויות שלך

-בנה קשר רגשי עם הקוראים על ידי שימוש בהומור או אמפתיה

ספרי משפחה נכתבים בדרך כלל על ידי הורי המשפחה. הם רוצים לתעד את המסע שלהם לגידול משפחה ואת המסע של ילדיהם. זו כרוניקה של חייהם ומה שהם למדו כשגדלו. , והוא משמש לעתים קרובות כמדריך לילדים שלהם. חלק מספרי המשפחה מיועדים להקראה בקול רם, או בקבוצות קטנות של בני משפחה בו-זמנית. חלקם כתובים עם סיפורים מאוד ספציפיים שילדיהם סיפרו להורים. אלו עשויים להיות סיפורים מילוליים מניסיון חייו של ילד, או שהם יכולים להיות סיפורים שנשמרו מילדות כמו סיפור מועדף לפני השינה. ספר משפחה עשוי להיקרא גם "היסטוריה משפחתית", אם כי לא כל תולדות המשפחה נכתבות כספרים. זה יכול להיות היסטוריה בעל פה או תיעוד רשמי של השושלת המשפחתית.

הטיפים הבאים יכולים לעזור לכם לכתוב ספר משפחתי שיוקיר לדורותיו.

בניית אילן יוחסין – מאיפה להתחיל?

בעת כתיבת ספר משפחה, חשוב להיות מסוגל לזכור את העבר שלך ואת בני המשפחה שאתה רוצה לכלול. כדי להקל על זה, התחל עם סבא וסבתא שלך.

הדבר הראשון שעליך לעשות הוא להכין רשימה של כל בני המשפחה שאתה מכיר ולרשום את שמותיהם בגיליון אלקטרוני. זה יעזור לך לעקוב אחר מי מת, מי אומץ ומי נולד.

כשמגיע הזמן לכתוב על ההורים שלך, התחל בהכנת רשימה של כל קרובי המשפחה שאיתם נולדו להם ילדים. זה יעזור לך להבין באיזה ענף באילן היוחסין אתה צריך להתמקד עבור הספר שלך.

כתיבת ספר משפחתי היא חוויה מרגשת ומתגמלת. אבל זה יכול להיות מאיים להתחיל ומרתיע להשלים. פוסט זה בבלוג יעזור לכם להחליט מה לעשות ואיפה להתחיל.

היכן עלי להתחיל את אילן היוחסין שלי?

ישנן אפשרויות רבות היכן כדאי לך להתחיל את אילן היוחסין שלך, אבל המקום הטוב ביותר הוא עם ההורים שלך. התחל בכך שתשאל אותם על סבא וסבתא, סבא וסבתא וכו', ולאחר מכן תמשיך משם. .

-איפה את גר? – באיזו עיר או עיר אתה? -בן כמה אתה? -ההורים שלך עדיין בחיים? אם כן, כמה אחים יש להם ומה שמם וגילם?

לכולנו יש אילן יוחסין שאנו רוצים לתעד בספר. אבל מאיפה מתחילים?

ראשית, החליטו על סוג הספר שאתם רוצים לכתוב. היסטוריה משפחתית שונה מהיסטוריה עסקית משפחתית או אפילו מזיכרונות אישיים.

שנית, החליטו על הקהל שלכם ועל מה הם יהיו מעוניינים לקרוא. אם אתה כותב עבור המשפחה המורחבת שלך, אז אולי תרצה להתמקד בסיפורי אבותיך ובהישגיהם. אם אתה כותב עבור הילדים או הנכדים שלך, אז עדיף להתמקד באירועים ובאבני דרך עדכניות יותר בחייהם. שלישית, חשבו איזה קשר רגשי אתם רוצים ליצור עבור הקוראים שלכם. אם אתה רוצה לגרום להם להרגיש מאושרים, אז מצא רשימה של זיכרונות מאושרים בחייהם. אם אתה רוצה לגרום להם להרגיש נוסטלגיים או עצובים, אז כתוב על אירועים שחשובים בחייהם ובהיסטוריה שלהם – או שלך או של המשפחה שלהם. רביעית, קבע סְצֵינָה. – בפעם הראשונה שהם פגשו אותך, ומעריצים אחד את האישיות של זה (שמחים) – בפעם הראשונה שהם הבינו את הכימיה במערכת היחסים שלהם (שמח) – היום שהצעת להם נישואים על הגלגל הענק ביריד (שמח) -"…ואז גרמנו לריצ'ל לבכות." – הוא בטח מאוד עצוב על זה..

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן