תיקי נשים הדגמים החדשים – איזה תיק מתאים לך?

זירת התיקים רוחשת טרנדים אינסוף וכל פעם יוצא להיט תורן של מותג אהוב שמוביל את השוק לכיוון מסוגנן אחר. בין אם מדובר בתיקי גב עשויים מעור ובין אם בפאוץ', שעוד לפני השיר המפורסם של נועה קירל, היה הצלחה מסחררת.
מה כוללת תחזית התיקים לזמן הקרוב לנשים ואיך תבחרו לעצמכן את התיק האולטימטיבי? כל מה שצריך לדעת בדרך לפרפקט מאץ' בתקתוק הופעה מנצחת.

כשצד ועור נאפה נפגשים נוצרים השילובים הנכונים
עור נאפה נחשב לעור סופר איכותי וייחודי בטקסטורה מעניינת, נחשב לרך וגמיש במיוחד, חומר נושם בעל נקבוביות פתוחות והוא מככב בגדול בסצנת התיקים בשלל וריאציות שתאהבו כשלאחרונה יש חזרה לתיקי צד. מהסוג הקומפקטי למי שחובבת את המראה המינימליסטי המעודן או מהבומבסטי והמרשים יותר – בצורת בננה או דגם קמפוס. חפשו את הגוון המועדף בין אם מדובר בצבעוניות רכה ומעודנת ובין אם בצבעוניות עזה ותוססת יותר.

תיקי הסיירים חוזרים
הלוק הקז'ואל אך המתוחכם שמעוצב בגרסאות אורבניות שמתאימות בדיוק לסיבובים בעיר הגדולה כובש לבבות. תוכלו למצוא בטנות מודפסות, רצועות שנסגרות עם מגנט, תאים קדמיים שנסגרים עם רוכסן. ישנם דגמים גם ללפ טופ והצבעוניות מגוונת להפליא, כך שכל שצריך זה רק לבחור את הצבע האהוב ולהתחדש. 

תיק לטלפון? יש חיה כזאת
מי שרוצה לצאת מהבית רק עם טלפון שכבר מכיל פעמים רבות סריקה של כרטיס האשראי כך שאפילו לא צריך נייד ומעוניינת לתלות על הצוואר את התיק, תיהנה מהדגמים החדשים הייעודיים שנתפרו בדיוק לכך. אפשר ללבוש את התיק בעזרת רצועה מתכווננת ולאכלס בתוכו גם כרטיסי אשראי עם צריך. ישנם דגמים מחומרים דומים מים כולל פסים מחזיר אור בחזית. טרנד שצובר תאוצה ועכשיו גם תורכן ליהנות ממנו ובגדול! 

פאוץ' קרוס בודי במיוחד בשבילך
פאוץ' הוא דגם אהוד במיוחד שכבר בשנות ה-80 סימן את דרכו לתהילה ומאז לא מפסיק לשחזר את הקסם, שוב ושוב, בשלל גרסאות עדכניות בהשראות שונות. ישנם דגמי פאוץ' קרוס בודי שהפכו לפופולאריים במיוחד בשל אופציית הלבוש המסוגננת שהם מציעים עם רצועות מתכווננות ללבישה מוצלבת על הגוף בשיא הסטייל. שימי לב לפיצ'רים שמשדרגים נראות ונוחות כמו רוכסנים, תאים ייעודיים פנימיים או חיצוניים, חומר הגלם כמו עור נאפה שכאמור מביא עמו שלל יתרונות.

ספורטיבי וקליל לאימונים או ליומיום
אם אתן לא רוצות דגם מחייב ליציאת ערב זוהרת ללא ברק או הסנוור שנלווים לדגמים אלה, תוכלו לאתר בקלות תיקים בשיק ספורטיבי בצבעוניות מעודנת במראה בלתי מחייב שגם נוחים מאוד לנשיאה צידית או לגב. שימו לב שהמשקל לא גדול מדי, שהדגם לא מעמיס יתר על המידה, שהחומר נעים למגע ושהדגם אכן משתלב בהרמוניה עם ההופעה הכוללת.

בבחירת התיק הבא שלכן הקפידו לרכוש דגם ממותג מוביל, שיודע לעצב ולייצר תיקים לנשים בסטנדרטים הגבוהים ביותר. רכשו ממקור אמין, שעומד מאחורי הדגמים האיכותיים, שמספק לכם סחורה משובחת וגם בהתאם לטרנדים הבוערים בתחום כדי שתמיד תהיו באופנה.
התייחסו כמובן לפתרונות האחסון שנכללים בדגם, לארגון נוח ופרקטי של התוצרים שלכם בין אם מדובר באביזרים קטנים או בחפצים גדולים יותר כמו מחשב נייד, שלא יעמיסו או יכבידו ויקבלו את המקום הייעודי המגיע להם. בדקו אם יש אחריות על המוצר, תוך כמה זמן תיתכן האספקה והתרשמו היטב מהתמונות ואם יש גם סרטונים ותיאור טכני שמפרט את חומרי הגלם וכמובן, המידות על מנת לקבל החלטה נבונה לרכישה שתהיו מרוצות ממנה לאורך זמן. 

 

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן