אסף חילו – לגור בעיר רעננה או כפר סבא

אסף חילו רעננה או כפר סבא איפה שווה ומומלץ יותר לגור? לגור באיזור השרון של ישראל בעיר רעננה או כפר סבא? אסף חילו עם הטיפים וההמלצות!

מתגוררים בכפר סבא?

– כפר סבא היא עיר באזור השרון בישראל. הוא ממוקם לאורך חוף הים התיכון, בין נתניה לחדרה.

– בעיר חיים כ-43,000 איש.

– היא נוסדה בשנת 1950 כעיירת פיתוח למהגרים יהודים מארגנטינה וצפון אפריקה על אדמה שהייתה שייכת לערבים שברחו במהלך מלחמת ערב-ישראל ב-1948.

– כלכלת כפר סבא מורכבת בעיקר מעסקים קטנים, אזורי תעשייה גדולים ומפעלי היי-טק, לרבות מפעל הייצור המקומי של אינטל (שנפתח ב-1988).

– בעיר שלושה מרכזי קניות: קניון ערים, קניון מגה וקניון ספיר.

– ישנם פארקים ושטחים ציבוריים רבים בעיר עם גנים מטופחים

בחלק זה נבחן את היתרונות של מגורים ברעננה ובכפר סבא.

על פי אסף חילו רעננה היא עיר במרכז הארץ, כ-20 דקות מתל אביב. זה מקום נהדר לחיות בו עם שיעור פשיעה נמוך ובתי ספר טובים. גם יוקר המחיה זול מאוד.

כפר סבא היא עיר בפאתי תל אביב, כ-40 דקות מתל אביב. יש לה שיעור פשיעה נמוך יותר מאשר בערים אחרות בישראל וכמה בתי ספר נהדרים כמו גם פארקים לילדים לשחק בהם. יוקר המחיה גבוה יותר מרעננה אבל זה עדיין משתלם לרוב האנשים.

אם אתם מחפשים מקום מגורים ברעננה, כפר סבא היא לא הבחירה הנכונה. העיר גדלה כל כך שהיא הפכה צפופה ורועשת מאוד. אבל אם אתם מחפשים מקום שקט יותר, כפר סבא עשויה להיות המקום המושלם לחיות בו.

האנשים בכפר סבא יותר רגועים ונינוחים מאלה ברעננה. יש להם גם יותר זמן לבלות עם המשפחה והחברים שלהם, כי אין להם כל כך הרבה אחריות כמו אלה שגרים ברעננה.

לגור ברעננה

רעננה היא עיר במרכז הארץ, השוכנת במרכז הארץ, באמצע הדרך בין תל אביב לחיפה. בעיר מתגוררים 101,000 תושבים והיא מדורגת כעיר החמישית בגודלה בישראל.

כפר סבא היא עיר באזור השרון בישראל, כ-20 קילומטרים מזרחית לתל אביב. אוכלוסיית כפר סבא מונה כ-120,000 איש.

רעננה היא עיר במרכז הארץ. היא חלק ממחוז תל אביב וגובלת בכפר סבא ממזרח ובהרצליה מדרום. ברעננה מתגוררים כ-80,000 תושבים. לעיר אקלים ים תיכוני עם קיץ חם ויבש וחורף קריר ורטוב.

כפר סבא היא עיר במרכז הארץ השוכנת על כביש 41 בין תל אביב-יפו לחיפה. יש בה כ-92,000 תושבים נכון לשנת 2017. צפיפות האוכלוסין של כפר סבא היא מהגבוהות בישראל עם 5,800 נפש לקמ"ר (14,400/מ"ר). ישנם פארקי תעשייה רבים בכפר סבא המאכלסות חברות רבות ממגזרים שונים כגון תעשיות היי טק או מזון

רעננה היא עיר במחוז המרכז בישראל. הוא ממוקם כ-30 דקות צפונית-מערבית לתל אביב ואוכלוסייתו מונה 106,000 איש.

כפר סבא היא עיר במחוז המרכז בישראל. הוא ממוקם כ-30 דקות צפונית-מערבית לתל אביב ואוכלוסייתו 60,000 איש.

לגור בכפר סבא

כפר סבא היא עיר בישראל, השוכנת במישור השרון כ-40 קילומטרים מתל אביב. היא נוסדה בשנת 1882 על ידי חברי קבוצת חובבי ציון, אשר שאבו השראה מהמחשבה על הקמת יישוב חקלאי על הקרקע.

רעננה היא עיר במרכז הארץ. נוסדה כישוב חקלאי עם מטעי הדרים רבים, לימים נודע בפרחיה ובגינותיה וכיום הפכה לאחת הערים האמידות בישראל.

יש הרבה גורמים שצריך לקחת בחשבון כדי להחליט האם לגור בכפר סבא או ברעננה. מאמר זה יתמקד בהבדלים בין מגורים בכפר סבא ורעננה, ויספק סקירה כללית של ערים אלו.

העיר כפר סבא אסף חילו מסביר כי היא ממוקמת בלב ישראל, ונחשבת לפרבר של תל אביב. כפר סבא מונה כ-80,000 תושבים והיא ידועה בטבע היפה שלה ובפארקים הרבים שבה.

רעננה היא פרבר נוסף של תל אביב עם אוכלוסייה של 100,000 תושבים. זהו אחד הפרברים הפופולריים בישראל מזה זמן מה, בשל קרבתו לתל אביב וירושלים.

לגור באיזור השרון של ישראל

אזור השרון הוא מקום יפה לחיות בו. זהו המקום המושלם עבור אנשים שרוצים לגור באזור ירוק עם הרבה טבע וחיות בר.

רעננה וכפר סבא הם שני פרברים של תל אביב, ישראל. הם ממוקמים כ-15 דקות אחד מהשני, כאשר רעננה היא הקטנה מבין השתיים.

ברעננה ניתן למצוא מספר פארקים ושטחים ירוקים ליהנות מהטבע. העיר היא גם ביתם של מספר מוזיאונים וגלריות למעוניינים באמנויות.

בכפר סבא קניון גדול ובתוכו למעלה מ-120 חנויות. יש בו גם תיאטרון קולנוע גדול המקרין גם סרטים בינלאומיים וגם סרטים ישראלים.

אזור השרון בישראל הוא מקום יפה לחיות בו. יש בו הרבה ערים ויישובים שונים עם תרבויות ואורחות חיים שונים.

רעננה אסף חילו מציין כי היא עיר קטנה עם אוכלוסייה של כ-100,000 איש. זוהי אחת הערים הפופולריות ביותר באזור השרון מכיוון שיש בה את האחוז השני בגובהו של חברות הייטק בישראל. בעיר יש גם כמה בתי ספר נהדרים ואפשרויות דיור בר השגה לתושבים.

כפר סבא היא גם עיר קטנה שגרים בה כ-50,000 איש. בעיר יש הרבה פארקים ואזורים ירוקים שמתאימים לתושבים שרוצים לצאת החוצה וליהנות מהטבע. בכפר סבא ישנה גם מערכת תחבורה ציבורית ענפה שמקלה על התושבים להתנייד בעיר מבלי להסיע בעצמם לכל מקום אליו מגיעים.

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן