רונן מרדכי גרין – טיפים להשקעת נדל"ן ראשונה

השקעות נדל"ן תמיד היו דרך מצוינת לבנות “עושר מהיר”. רונן מרדכי גרין מוסיף כי יש אנשים שאולי לא יודעים שזו גם דרך מצוינת להתחיל להשקיע אך אם לא עושים זאת נכון אפשר להפסיד הכל! השקעה בנדל"ן אינה דורשת ניסיון רב ויכולה להיות דרך מצוינת ליצור תזרים מזומנים.

הדבר הראשון שתזדקק לו הוא סוכן, חברה או איש קשר. אתה יכול למצוא סוכן המתמחה באזור שלך או בעיר שלך, או שתמצא מישהו שיתמחה בסוג הנכס שאתה מעוניין בו. לאחר שבחרת את הסוכן שלך, הם יסייעו לך להדריך אותך לאורך כל התהליך. , מקבלת אישור מראש להלוואה ועד סגירת העסקה. לבקש הפניות מחברים ובני משפחה היא דרך מצוינת למצוא מישהו שיודע על האזור שלך ויוכל לעבוד איתו.

עליך גם לשקול כמה כסף יש לך להשקעה, איזה נכס מעניין אותך ואיזה סוג תעריפים זמינים.

רונן מרדכי גרין מציין כי רכישת נכס היא צעד גדול, וככזה, יש לקחת בחשבון גורמים רבים. אחד השיקולים החשובים ביותר הוא מה יאפשר התקציב שלך ויכולת ההלוואות שלך. כדאי גם לשקול כמה כסף יש לך להשקעה, איזה נכס מעניין אותך ואיזה סוג תעריפים זמינים.

אם אתם מחפשים השקעה טובה לעשות, שקול להשקיע בנדל"ן. למרות שאולי זו לא ההשקעה הבטוחה ביותר שתוכל לבצע, היא בהחלט אחת הרווחיות ביותר. להלן כמה טיפים מועילים שיכולים לעזור לך להתחיל.

1. בדוק את התקציב שלך

2. עשה סדר בניירות שלך (למשל, מקדמה, אישור הלוואה)

3. שקול כמה נכסים לרכוש (כלומר, איזה סוג משקיע אתה רוצה להיות?)

4. שנה את אורח החיים שלך במידת הצורך (כלומר, חסוך יותר כסף)

השקעה בנדל"ן היא אחת ההחלטות החכמות ביותר שאתה יכול לקבל, אך לא תמיד היא קלה. הטיפים להלן יעזרו לך לנווט את התהליך בצורה חלקה.

אם אתם חושבים לרכוש את הנכס הראשון שלכם, חשוב שתדעו מה לחפש בנכס. הטיפים להלן יעזרו לך לנווט את התהליך בצורה חלקה.

1) התחל בהבנת מה שאתה צריך מבחינת שטח, מיקום ושירותים

2) דע את התקציב שלך וכמה אתה יכול להרשות לעצמך חודשי 3) חקר שכונות כדי לברר אילו מהן מתאימות לך 4) קבל אישור מראש להלוואה לפני פגישה עם מלווה 5) הקפד לבדוק באופן קבוע תמחור בשוק המקומי.

6) אל תפחד לשאול שאלות כשאתה לא מבין משהו

שוק נכסי ההשקעות הוא אחד ההשקעות הפופולריות ביותר עבור אנשים המעוניינים לגוון את תיק ההשקעות שלהם, אך יש לקחת בחשבון הרבה דברים לפני שקופצים לתוכו. להלן השלבים לרכישת נכס להשקעה.

ע"פ רונן מרדכי גרין, תחילה יהיה עליך לבחור מיקום שבו אתה רוצה שהנכס שלך יהיה ממוקם. לאחר שתצמצם אותו לאזור ספציפי, יהיה עליך להבין איזה סוג נכס אתה רוצה וכמה אתה יכול להרשות לעצמך. ישנם סוגים רבים של נכסים שניתן לרכוש כולל נכסים מסחריים, מגורים ותעשייתיים. לאחר שבחרת את סוג הנכס הרצוי, יש לקחת בחשבון את הבנת הייעוד או הגבלות אחרות על קרקע מסוג זה וכן כל חוקים הנוגעים לבעלות זרה במדינה שבה היא נמצאת. לאחר מכן, מצא סוכן נדל"ן בעל מוניטין.

ישנם שלבים רבים בתהליך רכישת הנכס. השלב הראשון הוא לוודא שיש לך את הכסף למקדמה ולעלויות הסגירה. כדאי גם לשקול כמה הון תצטרך לרכוש ולנהל את הנכס, כמו גם כמה תזרים מזומנים הוא ייצר לאחר הוצאות.

שלבים שיעזרו לכם לבחור נכס להשקעה:

1) קבע את ההכנסה החודשית לעומת ההוצאות החודשיות שלך, ומשך כל חודש סכום מחסכון השווה להוצאות אלה.

2) גלה כמה הון או תזרים מזומנים זמין בנכסי השקעה באזור שלך.

3) חקור באינטרנט או התייעץ עם סוכן הנדל"ן שלך לגבי נכסים העונים לקריטריונים אלה ולך לראות אותם באופן אישי במידת האפשר.

4) בחר נכס והצע הצעה המבוססת על מחקר זה ודיונים לגבי המחיר במטרה להוריד את המחיר הסופי.

השקעה בנכס היא אחת הדרכים הבטוחות ביותר לחסכון לעתיד שלך. עם זאת, לפני שאתה רוכש את הנכס הראשון שלך, יש לבצע כמה צעדים כדי לוודא שהכל מתנהל כשורה. השלבים האלה הם:

– ראשית, חשוב איזה סוג מקום אתה רוצה לקנות (דירה, בית …).

– שנית- החליטו באיזה אזור של המדינה אתם רוצים לקנות

– שלישית – בחר כמה כסף יכול להשקיע

– רביעית – חפש נכסים עם המחיר והמיקום הנכונים

– חמישית – תציע הצעה בנכס

– השישית – קנה עם מלווים שונים עד שתמצא את הטוב ביותר

לאחר ביצוע השלבים הללו, יהיה קל למצוא את נכס ההשקעה המושלם שלכם.

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן