טיפולי אנטי-אייג'ינג – אשליה או מציאות

אנשים רבים עושים מאמצים רבים למניעה וטיפול בקמטים, כולל טיפולי עור מורכבים, זריקות וניתוחים, אך מרבית המוצרים נגד הזדקנות העובדים בפועל זקוקים לפחות שישה שבועות לעבודה, וחלקם יכולים להימשך עד שלושה חודשים, אז התייחס לעצמך. לזמן שגרתי כלשהו לעבודה. אמנם כאשר אתה מתחיל לקבל קמטים, אינו תלוי לחלוטין בגנטיקה, אם המשטר שלך מתחיל מוקדם ונשמר באופן עקבי לאורך כל חייך, העור אינו גורם אבוד. שיער דק, עור יבש, קמטים וסימני הזדקנות אחרים הם חלק מההיבטים הבלתי נמנעים של ההזדקנות ששומרים עלינו בלילה.

למרבה הצער

אין גלולת פלא שגורמת לעור שלך להראות צעיר לנצח, אך ישנן דרכים למנוע נזק ולהפחית קווים דקים. אם אתה שם לב שהשפעות האנטי אייג'ינג הולכות ומתמעטות, הגיע הזמן לתכנן כמה מגעים וטיפולים. למרבה הצער, קיימת שיטה פופולרית לגרום לעור להיראות צעיר יותר על ידי ניתוח. יש להם אפס זמן השבתה ולא משאירים צלקות, מה שהופך אותו לאחת הדרכים הפופולריות ביותר לקבל עור שנראה צעיר יותר.

אנחנו # הקלנו לך לברר מה אתה צריך, אז קנה את הסרומים הטובים ביותר נגד הזדקנות, קרמים, קרם לחות, שפתון ומוצרים אחרים.

סרום Patyka Advanced Plumping

הוא גרסה אורגנית מוסמכת המשתמשת בריכוז גבוה של חומצה היאלורונית כדי למלא קמטים עמוקים ולהחיות את ייצור הקולגן הטבעי. קרם לחות זה מאיר את עור הפנים על ידי הפחתת מראה הקמטים ובמקביל עוזר להפוך אותם לפחות ברורים. הוא מנוסח עם צורה מתקדמת של לחות למילוי קווים דקים. פורמולת הג'ל הממצק מלבינה קמטים ויעילה להחלקת קווים דקים.

בנוסף, נוגד חמצון נס זה פועל נגד שינוי צבע עור עקשני ומפחית את הופעת היפרפיגמנטציה, אדמומיות ועיגולים כהים. נוגד חמצון זה, בעל ריכוז גבוה של חומצה היאלורונית ונוגדי חמצון, מגן מפני אשליה של עור שעון חול.

נרקומנים לטיפול בעור ויופי צריכים לשים לב גם לקרם זה

מכיוון ש- SPF 15 ללא שמן עוזר כעת לעור. למרות שההתחלה המוקדמת עלולה לגרום לנזקי עור ארוכי טווח פחות, עדיף לשלב תכשירים אנטי אייג'ינג בשגרת טיפוח העור בשנות ה -20 מאשר להתחיל בגיל 30. אל תסמכו על לחות סדירה כדי לעצור את תהליך ההזדקנות לבד, אך אלא כדי למנוע היווצרות קמטים. זה גם מגביר את לחות העור, בעוד SPF מסייע ביצירת קווים דקים, קמטים וסימנים אחרים להזדקנות העור, כמו קמטים סביב קצות העיניים.

גוון העור של היורלוס אילוזיה היאלורונית

הוא אפשרות בסיס חסין שוטים, עם גימור מושלם לעור ולגוון העור שלך – ומגביר את היתרונות עוד יותר. כאשר הבוטוקס אינו מהשולחן, עדיין תוכלו למצוא מוצרים מצוינים המחקים את השפעתו בעזרת טריקים להחלקה וממלאים אתכם. אני מקווה שתראו מיד תוצאות חזקות של מוצר זה נגד הזדקנות כמו גם טיפולים אחרים נגד הזדקנות.

הבסיס המשופר האילוזיה ההיאלורונית של שעון החול הזה תומך בעור על ידי גידול והפחתת קווים עדינים וקמטוטים תוך הקלה על יובש

הוכח כיעיל בהפחתת קמטים, קמטים וסימנים אחרים של הזדקנות העור וכן אקנה. יעילותו של מוצר זה נגד הזדקנות משתנה בהתאם לאזור ולסוג העור שטופל.

לרטינול לוקח 12 שבועות בממוצע לייצר תופעות אנטי אייג'ינג בולטות

אז שמור על זה בשגרת טיפוח העור שלך כל עוד אתה רואה תוצאות. קמטים אולי לא נעלמים לחלוטין, אך ישנן דרכים להחליק אותם, להגביר את הביטחון ולשפר את תחושת העור. קל לשכוח מהוספת טיפולי קמטים למשטר היופי שלך. ניתן לסווג אסטרטגיות אנטי אייג'ינג של העור, המנסות להפוך את השפעות ההזדקנות על העור, כמו נזקי שמש וקמטים, בגישות הבאות.

סוזה מציעה טיפולים מתקדמים המצעירים את העור ומגנים עליו מפני קרני שמש מזיקות, כמו קרם הגנה וקרמים וקרם לחות נגד הזדקנות.

טיפול סופר מרוכז זה מחליק קווים עדינים וקמטים בשלוש דקות

בעזרת HOURGLASS Hyaluronan Complex, קמטים עדינים שמנמנים באשליה, מהדקים את מראה העור הרפוי ומספקים זוהר זוהר להפליא. מועשר במתחמי HyaNuronan של שעון החול, הוא החליק קמטים עדינים, הידק את מראה העור הרפוי והעניק זוהר מדהים! מועשר ב- HORTGLass Hyanuronans Complex וקמטים בקו עדין ושמנמן, HORIZONE ™ מהדק את העור הנפול עם טיפול אנטי אייג'ינג מרוכז ביותר. מועשר בחומצה היאלורונית של שעון חול, גליצרין גננות והולנדייז, האשליה (r) קווים Plumpedfine מהדקים קמטים, מראה עור נפול עם טיפול מרוכז וקליל במיוחד בטירוף! מועשר בקומפלקס שעון חול שעון חול, קמטים עדינים שמנמנים באקראי וממצק עור נפול, נפול. מועשר בחומצה גליקולית היגיינית של הולנדה (חומצה גליקמית הולנדאית), קרם לחות עשיר בהורמונים, קרם לחות לחות, יבול ומספק טיפול אנטי אייג'ינג מרוכז להפליא.

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן