מעבר מהספרים לכביש: השלב הראשון במסע הנהיגה

מי לא רוצה להחזיק ברישיון נהיגה? התחושה הזו של החופש המוחלט, הידיעה כי זה הזמן בו אנחנו מרגישים כאילו כל הכוח נמצא אצלנו בידיים, היא ידיעה משכרת. העובדה כי אנחנו יכולים לנסוע ממקום אחד לאחר בקלות ובלי בעיה, גם היא תחושה עילאית, כזו שאין איש שלא היה רוצה להרגיש לעיתים תכופות ככל הניתן. העניין הוא שהדרך לרישיון עוברת דרך מבחן תיאורטי ומעשי. על האתגרים השונים בדרך והמלצות קטנות שיכולות לזרז עבורכם את התהליך, זה מה שתשמעו עליו במאמר הבא. 

למה ללמוד תיאוריה זה חשוב אבל לא פשוט 

בסוף, עם כל ההנאה שיש בנהיגה על הכביש, אסור לנו לשכוח כי ההנאה עלולה להתחלף מהר מאוד בכאב, משום שנהיגה על הכביש היא גם מסוכנת. לצערנו, הקטל בכבישים הולך וגדל בכל יום, בשל נהיגה בלתי אחראית של נהגים על הכביש. לכן, מדינת ישראל קבעה בחוק כי מי שרוצה ליהנות מרישיון נהיגה, ידרש לעבור מבחן תיאורטי ולהוכיח כי הוא מכיר את חוקי הנהיגה על הכביש. 

למה ללמוד תיאוריה זה לא פשוט? נניח ואתם רוצים ללמוד לבשל. הרי זה ממש לא מספיק רק לפתוח מתכונים ולהבין לעומק מה התהליך שעוברת ביצה במים חמים נכון? כל טבח טוב יגיד לכם כי הדרך לתוצאות מצויינות עוברת דרך תרגול. אבל, כאשר אתם ניגשים למבחן התיאורטי, אתם למעשה ניגשים אליו כאשר עדיין לא תרגלתם את החומר באופן מעשי. גם אם עברתם מספר שיעורי נהיגה, זה לא דומה לנהיגה על הכביש שעה שאתם ואתם בלבד צריכים להפעיל שיקול דעת. מה עושים? יש לנו רעיון עבורכם. 

רוצים לעבור את המבחן בקלות? יש דרך לעשות את זה 

יש מי שלומדים מצויין דרך שאלות של בחינות קודמות. אבל אלו מעטים. רוב האוכלוסייה צריכה לעבור דרך משמעותית יותר בליווי מורה מקצועי. בשביל זה נועד קורס תאוריה. לאורך הלימודים בקורס תיאוריה אתם מקבלים ליווי מלא ממורה המתמחה במתן שיעורים למי שסובלים מקשיי קשב וריכוז וליקויי למידה שונים. המורה יבטיח כי תעברו על כל החומר הנדרש לבחינה. הוא ישאר שם כדי לענות על כל שאלה שלכם. אתם יכולים לבחור ללמוד קורס תיאוריה בכיתה פרונטלית, במידה וכך קל לכם להתרכז. אתם כמובן יכולים לעבור את הקורס דרך הרשת. כך, תספגו את החומר בתוך פרק זמן קצר, תקבלו הזדמנות לתרגל שאלות שאולי יופיעו בבחינה ובעיקר, תהיו בטוחים כי כאשר תעלו על הכביש, תדעו בדיוק מה מצפה לכם. 

זה הרבה יותר קל ממה שנדמה לכם 

בשביל לעבור בהצלחה את מבחן התיאוריה מותר לכם להיכשל בארבע שאלות מתוך שלושים בסך הכל. זה אולי נשמע כמו אתגר משמעותי, אבל כל עוד תתכוננו לבחינה על הצד הטוב ביותר, אין לכם ממה לחשוש. מעבר לכך, אנחנו לא מסתכלים על מבחן התיאוריה בתור משהו עליו צריך 'לסמן וי'. אנחנו מאמינים כי דרך קורס תאוריה מסודר, אתם ואנחנו נוכל לשמור על כלל הנהגים בכביש. כאשר אתם מגיעים עם ידע ועם היכרות טובה יותר עם השטח, הלימוד התיאורתי ישפיע גם על הנהיגה שלכם באופן מעשי. אגב, באופן הזה תגלו כי אתם מקצרים את שיעורי הנהיגה ועוברים בקלות את המבחן המעשי. פשוט משום שהגעתם עם ידע קודם. 

עכשיו הזמן שלכם לצאת לדרך 

אם אתם רוצים לאחוז ברישיון החדש שלכם, זה הזמן לצאת לדרך. מוזמנים ליצור איתנו קשר בטלפון או דרך אתר האינטרנט שלנו ונשמח לסייע. 

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן