מרכזי קניות בירושלים בשבת

בא לכם להגיע לירושלים בשבת ולעשות שופינג? חשוב שתדעו את הדברים הבאים!

חלק ממרכזי קניות פתוחים בשבת על מנת להכיל את המבקרים הללו, אך עדיין ישנם אזורים רבים סגורים בשבת, כולל רוב המסעדות והחנויות.

נתחיל מקניון מלחה

בירושלים יש הרבה מרכזי קניות, אבל קניון מלחה הוא הפופולרי ביותר ובו חנויות ושירותים שונים לתושבי ירושלים והמבקרים עם מגוון רחב של אפשרויות.

קניון מלחה ממוקם במרכז ירושלים, קרוב לאטרקציות רבות כמו חומות העיר העתיקה והכותל המערבי. הקניון מציע גם חוויות קניות מודרניות. הוא נבנה בתחילת שנות ה-80 וממוקם בפינת רחוב בן יהודה ורחוב המלך ג'ורג'. יש לו למעלה מ-200 חנויות, כולל מותגים בינלאומיים רבים כמו ארמני, נייקי, לואי ויטון ו-H&M.

קניון מלחה כונה על ידי הג'רוזלם פוסט "הקניון הפופולרי ביותר בירושלים". מרכז קניות זה תוכנן על ידי האדריכל משה ספדי שביקש ליצור "חווית קניות שתהיה ייחודית לירושלים".

שופינג בירושלים

ירושלים היא עיר שידועה בתרבות הקניות שלה כבר עשרות שנים. בירושלים יש קניונים רבים והעיר ידועה במרכזי הקניות היוקרתיים שלה. ירושלים היא עיר עם הרבה אפשרויות קניות. ישנם קניונים לצרכים שונים, ממותגי יוקרה ועד הנחות גדולות.

בירושלים תמצאו את קניון עיר דוד – אחד הקניונים הגדולים בישראל. הוא כולל מותגי יוקרה כמו שאנל ולואי ויטון, כמו גם מגוון חנויות ומסעדות אחרות.

בקניון יש גם מתחם אוכל עם מאכלים בינלאומיים כמו אוכל מקסיקני, סיני והודי.

ירושלים הפכה ליעד פופולרי עבור תיירים מכל העולם, ועם שלל ההיסטוריה, התרבות, החנויות והקניונים לבחירה, לא מפתיע מדוע.

בירושלים יש שפע של קניונים, מרכזי קניות ומותגי יוקרה הפונים למטיילים בינלאומיים. גם מגוון רחב של חנויות ושווקים מקומיים למבקרים בהם ניתן לחקור כמו שוק מחנה יהודה.

מה לעשות בשבת בירושלים?

השבת היא היום השביעי בשבוע, והיא נשמרת על ידי יהודים. משמעות המילה שבת היא "מנוחה" או "חדול" בעברית. היום היהודי מתחיל עם השקיעה ביום שישי בערב ומסתיים עם רדת הלילה במוצאי שבת. העיר ירושלים היא המרכז הרוחני והתרבותי של היהדות. יש לה היסטוריה עשירה ואתרים דתיים רבים ולכן בשבת רוב הדברים סגורים.

בירושלים הרבה דברים פתוחים וחלקם סגורים בשבת בגלל מגבלות דת. חלק מהמקומות הפתוחים כוללים מסעדות, מרכזי קניות, מוזיאונים, בתי קולנוע, מסעדות ועוד.

חלק מהפעילויות הפתוחות בשבת בירושלים כוללות קניות וסעודה בחוץ, אבל יש גם הרבה מקומות סגורים בשבת בירושלים.

השבת היא יום שבו אנשים יכולים להתמקד ברוחניות שלהם, בזמן המשפחתי, וליהנות מהאטרקציות בעיר מבלי לדאוג לעבודה או ללימודים.

האוכלוסייה היהודית האורתודוקסית בירושלים היא מיעוט שהולך ופוחת כבר עשרות שנים. המשמעות היא שלעיר יש מספר הולך וגדל של תושבים ותיירים חילונים.

ירושלים היא עיר שבה חיו יהודים ומוסלמים זה לצד זה במשך מאות שנים. בעבר תושבי העיר המוסלמים היו סוגרים את חנויותיהם בשבת, מה שאומר שמי שגר מחוץ לירושלים צריך להקפיד על מה שהם קונים לפני שהם מבקרים בעיר.

אז מה עושים בשבת בירושלים? הנה עוד אופציות:

מתחם התחנה הראשונה, דוד רמז 4, ירושלים

המושבה הגרמנית

מוזיאון המדע בירושלים

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן