האם מסוכן לטייל בדובאי?

דובאי, מטרופולין מפואר הבנוי על המדבר הערבי החולי של המפרץ הפרסי, הוא גן עדן תיירותי. היא ידועה כעיר של סופרלטיבים בזכות גורדי השחקים הגבוהים שלה, קסם העולם הישן, שווקים יפים וטמפרטורות קיצוניות. יש בו את המגדלים הגבוהים בעולם, ארכיפלג האיים המלאכותי הגדול ביותר, המלונות הגבוהים והמזרקות הגדולות בעולם, שמושכים אנשים מכל רחבי העולם מדי שנה.

דובאי מסוכנת? רוצים לדעת אם מסוכן לטייל ברחבי דובאי? אז התשובה היא לא! לאחר חתימה על הסכם השלום יש ידידות רבה ומטיילים רבים נוסעים לטייל באיחוד האמירויות גם בדובאי וגם באבו דאבי!

דובאי עצמה טוענת שהיא העיר המתויירת ביותר בעולם

שאינה רחוקה מדי. בדובאי יש שיעור הפשיעה הנמוך ביותר (פשע אלים) בכל עיר על פני כדור הארץ והיא מוכרת בעקביות כאחד המקומות הטובים ביותר לביטחון האישי. משטרת העיר מצוידת בכל מקום בציוד היי-טק כמו מעקב וידאו.

גניבת בגטלה וכייסות נדירים ביותר בדובאי

ופשע אלים כמעט ולא קיים. הסיכון הגדול ביותר לזרים הנוסעים לדובאי – ולאיחוד האמירויות הערביות בכלל – הוא הפרת אחד מהחוקים המחמירים במדינה. דובאי מענישה פעולות שרבים מהנוסעים המערביים מעולם לא חשבו כבלתי חוקיות, כולל שתיית אלכוהול ללא רשות, אחיזת ידיים, שיתוף חדר עם מישהו מהמין השני, פרט לבן הזוג, צילום תמונות של אחרים עם שפה פוגענית או מחוות ופוסטים ללא סנקציה ברשתות החברתיות, למשל. .

על זרים להימנע מפשעים כאלה

מכיוון שהם עלולים להוביל לגירושם. סיבה נוספת מדוע זה בטוח היא שרוב האנשים הם עובדים של איחוד האמירויות הערביות, או בכלל של מדינות אחרות, ורוב המקומיים עצמם לא ישדדו אתכם. התקפות מבוצעות בדרך כלל במקומות עמוסים כמו מסעדות, מלונות, חופים, קניונים ומסגדים על ידי צבא, נפט, תחבורה או תעופה.

אם אתם מתכננים טיול לדובאי המפוארת

דאגו לבדוק חוקים ומנהגים מקומיים לפני שעוברים על החוק, מכיוון שקיים סיכון לפשע וטרור. באופן כללי, בטוח יותר עבור מטיילים לשהות ביישובים גדולים בהם שיעורי הפשיעה נמוכים ופיגועי טרור מהווים איום ממשי אך בלתי סביר, אך מבקרים לא צריכים לאבד את עירנותם.

פשע אלים ופשעי רכוש כמו גניבה הם נדירים בדובאי, אך לא נדיר, על פי משרד החוץ. הטרדה מינית ותקיפה נגד נשים הן בעיה הולכת וגוברת, ואם אתה קורבן, פנה לקונסוליה האמריקאית בדובאי.

כמקבל המועצה העולמית לטיולים ותיירות (WTTC) שהנפיק חותמת Global Safe Travel

תיירים יכולים להיות סמוכים ובטוחים כי בדובאי קיימים פרוטוקולי הגיינה ואבטחה מחמירים ברחבי העיר. כדי ללמוד עוד על פרוטוקולים אלה, ה- WTTC בטוח יחפש חותמות אישור ירוקות קטנות באתרי אטרקציות ומקומות בדובאי. על מנת להגביר את אמון הנסיעות, לקוחות הרוכשים כרטיס טיסה של חברת התעופה Emirates Airlines לפני ה -1 בדצמבר יקבלו ביטוח נסיעות רב-סיכון בחינם המכסה את עלות ה- COVID-19 וטיפול רפואי בחו"ל ללא עלות נוספת.

וודא שיש לך ביטוח בריאות עם כיסוי בינלאומי לטיולי COVID-19

אם אתה נוסע עם חברת התעופה Emirates Airlines או Flydubai ורוכש את הכרטיס שלך לפני ה -1 בדצמבר 2020 ונעזר בביטוח הנסיעות הרב-סיכוני הנוסף שמציע AIG Travel. נמל השיחות הראשון עבור מרבית המטיילים הבינלאומיים בבדיקה בשדות תעופה בינלאומיים הוא קפדני.

למרות שבדובאי יש שיעור פשיעה נמוך יחסית, זה לא יהיה בטוח ב 100%. עם זאת, נשים יגיעו מכל רחבי העולם, ויש כמובן סיכון נוסף אם הן יבואו וילכו מדובאי. תיירים צריכים לפעול על פי הנחיות הבטיחות הספציפיות המתוארות להלן.

למרות חזיתם של קניונים נוצצים ומלונות יוקרה

לדובאי עדיין יש כללים רבים. חוקים ומנהגים מקומיים אוסרים על הרבה שלא ייחשב לפשע בבית, ותיירים רבים נתפסים, נענשים, נעצרים ומגורשים. הנה כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון כשנוסעים לבד או כמטיילים בדובאי: דובאי היא אחת הערים הליברליות ביותר באיחוד האמירויות.

הסיכונים הגדולים ביותר לאלימות ופשעים ברחוב הם כייסים לנקודות ציון ואטרקציות תיירותיות כמו חוף ג'ומיירה ובאזורים עניים יותר כמו סונפור

שינדאגה וסטווה. אם אתם מעורבים בגניבות קטנות או בכייסים, אזורים צפופים בדובאי בטוחים לנסיעה. סיכונים אחרים שיש לקחת בחשבון בעת נסיעה לאיחוד האמירויות כוללות אסונות טבע כגון סופות חול וסופות רעמים, והסיכון המתמיד להתקפות טרור באזור המפרץ.

יש קנס בגין עבירות מסוג זה, אך בני המזל הם המטיילים שנעצרים, נכלאים או נכלאים לנשיקה קטנה במסעדה. זה כל מה שצריך כדי להימנע מלהיות חייב ולהיענש.

אחד הדברים הרבים החיוניים שאסור לעשות בדובאי

הוא לקחת אנשים ללא רשות. דובאי היא מקום של יופי נופי, וזה מפתה עבורכם לצלם כשאתם עוברים בעיר. עם זאת, צריך להיזהר מאוד בלחיצה על תמונות בדובאי, מכיוון שצניעות וביטחון חשובות מאוד לאנשים ואסור לצלם תמונות ללא הסכמתם, במיוחד אם מדובר בנשים או ילדים.

דובאי

היא רק עצירת ביניים קצרה מבריטניה ותחנת ביניים טובה בדרך לאסיה, אבל ביליתי שנים בעשייה כל שביכולתי כדי להימנע מכך. עם זאת, לאחרונה מצאתי חברים נפלאים לטיולים חדשים בקייפטאון וגיליתי שהם גרים בדובאי, אז הכנסתי אותם לרשימת הנסיעות שלי.

אחד הדברים הטובים ביותר לעשות בדובאי הוא לצאת לספארי גמלים במדבר. הדבר הבא הכי טוב הוא להישמע לעצת חבר מקומי ולהזמין סיור יקר.

דובאי (איחוד האמירויות הערביות)

איחוד האמירויות הערביות (איחוד האמירויות הערביות) היא עיר מרהיבה במזרח התיכון עם גורדי שחקים, אדריכלות מודרנית, עושר נפט לא מבויש, חדרי מלון מעוצבים, קניונים מפוארים, חנויות יוקרה דקדנטיות וחופים רחבי ידיים. חובבי יוקרה יכלו לבחור במיראז 'One & Only Royal השופע בחלקו הראשון של הטיול. זה המקום המושלם להתערב בחיי העיר, אך מכיוון שחלק הארמון של המלון היה סגור בגלל מגבלות תפוסה, בסופו של דבר זה הרגיש שרובו זה בדיוק בשבילי.

בהתחשב בעובדה שדובאי

היא עיר משטרתית הדוקה באיחוד האמירויות הערביות (איחוד האמירויות הערביות), פשע בין אדם לאדם אינו מעניין במיוחד. פשיעה שלילית מדאיגה יותר, כשכייפות, הונאות, הטרדות מיניות וכלי נשק מעולם לא היו מעורבים. הכללים הנוקשים של דובאי והתביעה האכזרית הם שהם האיום הגדול ביותר על מבקרים מערביים שאינם רגילים לחוקים המוגבלים של איחוד האמירויות הערביות.

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן