סיור קולינרי בחו"ל – איפה הכי מומלץ?

TripAdvisor פרסם את 20 טיולי האוכל הטובים ביותר למטיילים שצריכים לחכות לטיול שלהם מעבר לים. להלן 20 המומלצים על ידי כותבי נסיעות אחרים, יחד עם המלצותיהם לסיורי האוכל הטובים ביותר בכל מדינה.

סיור זה בן 3 שעות מסופק על ידי מיאמי קולינרי סיורים וטועם מגוון מאכלים מקומיים מהמסעדות הפופולריות ביותר בעיר במיאמי ביץ '

גולת הכותרת הקולינרית של החוויה היא ההזדמנות לאכול את פירות העמל, דרך נהדרת לתקשר עם מטיילים אחרים וליהנות ממטבח איטלקי אותנטי.

אם אתם רוצים לבקר באחת הערים היפות בעולם

כמו תאילנד, סיורי אוכל פרטיים הם דרך נהדרת להגיע מתחת לפני השטח. המדריך שלך ייקח אותך למקומות שכנראה לא היית מוצא לבד, וכמובן שלמדריכי הטיולים יהיו גם תובנות מומחיות היכן לאכול אחר כך. אם הסיור נעשה כראוי, כמו שרובם עושים, לא רק תבקרו במסעדות מקומיות מדהימות, אלא תראו גם אבני חן נסתרות. במהלך הטיול שלך במלאגה, שכח את כל העצות לגבי המקום לאכול ואם אתה מרגיש אפילו טוב יותר, אתה אפילו לא צריך ללכת למסעדה מפוארת כדי לנסות את זה, שכן בתאילנד יש כנראה אוכל הרחוב הכי טוב בעולם.

אני מקווה שאתה אוהב לקרוא על מאכלים מכל רחבי העולם, ואם אתה רוצה לטייל ולבשל, אתה יכול גם להשתתף בשיעור בישול בבית. הייתי מנסה לבשל אוכל ביתי ולעשות מסעות אוכל מעניינים ברחבי העולם, ומקווה שאהבת את מה שקראת.

הדבר הטוב ביותר בסיור קולינרי

הוא שאתה פשוט צריך את הסקרנות והתיאבון שלך כדי ליהנות ממנו במלואו. אחרי הכל, מדובר בטיול אוכלים, והמטיילים בטיולים קולינריים במטבח הבינלאומי אוהבים לאכול. סיור החוויה הקלאסי הפרואני הוא הפופולרי ביותר, שכן הסיור מציע מגוון של מנות פרואניות שאנשים אוהבים לטעום. אני בוחר מדריכים קולינריים שהם גולים מקומיים המתגוררים לטווח ארוך בעיר או במדינה.

יש כל כך הרבה דברים יפים לעשות בפריז שיעשירו את התיור שלך

יסייעו לך ליצור זיכרונות מתמשכים וליצור מסלול מגוון ומעניין. עם מטרות קולינריות נהדרות, לעולם לא ייגמרו לכם החופשות עם אוכל ממוקד אוכל. על סוכן הנסיעות שלך לנצל את ההזדמנויות של תיירות מזון ולרכוש ידע לגבי מה שיש ליעדים כאלה להציע כדי ללמוד הרבה על אוכל מקומי ויעדים. שאל את מפעיל הטיולים הקולינרי שלך לגבי תכנית הלימודים וכמה הכשרה קולינרית היא כרוכה ובעלויות שהיא תביא.

סיורי אוכל רחוב בחיפה מציעים סיורים ברחובות הקולינריים של חיפה, תוך קורס קורס אורח חיים ישראלי ואירוח. הם מציעים סדנאות בהן תוכלו ללמוד ממומחי פסטה, כמו גם טעימות מנות ממסעדות ומסעדות מקומיות בעיר.

מיליוני תיירים אוהבים לטייל לחוויית סעודה מדהימה, ואם אתם רוצים לעשות משהו לבד באזור ניו יורק או מעוניינים לחקור מקומות חדשים ומטבח מעולה תוך כדי נסיעה, ישנם סיורים קולינריים רבים. שישמח את חושיך.

סיור קולינרי בטנריף מיוחד שלוקח אתכם באזורים שונים בהם ניתן ליהנות ממעדני קולינריה מסורתיים

צאו לסיור קולינרי צבעוני זה ברחובות מרוצפי אבנים כדי לטעום כמה מההיצע הטוב ביותר של טנריף עם מדריך מומחה. בקרו באחת המסעדות הפופולריות ביותר בטנריף ותהנו מהאוכל המיוחד בסיור ברחבי העיר Gauchinche, ועצרו במרכז העיר ההיסטורי ותהנו מהעיר הקסומה.

הסיור הקולינרי הפופולרי ביותר בתאילנד, סיור זה הוא דרך טעימה ומהנה לחקור את בנגקוק, ממש כמו המקומיים. לחוויית גורמה אירופאית נהדרת, תוכלו לטייל במסעדות המפורסמות ביותר בבנגקוק.

הדרך הרוחנית האגדית שלאורכו איכות המזון והיין ניזונה להפליא ומוכיחה את אופיו הרוחני של האוכל. לאחר ארוחת ערב חגיגית בסיומה, הסתובבו וחזרו לברלין ההיפ ללילה בלב העיר המפורסמת ביותר בגרמניה.

בעזרת מדריך זה לניו אורלינס תוכלו לטעום מהמטבח המקומי שיחפש אוכל

שתייה ואטרקציות במהלך ביקורכם בעיר. תשכחו מהחלקים התיירותיים של ניו יורק וניו ג'רזי ובמקום ביקרו במסעדות, הברים, בתי הקפה, המסעדות והברים הטובים ביותר בעולם האוכל והשתייה. עם המדריכים האלה תוכלו לחקור את האוכל של ניו אורלינס ולקבל תחושה איך המטבח המקומי מחפש משהו לשתות, לאכול ולראות בזמן הביקור בעיר ולקבל תיאבון לכל דבר, החל מביגינאות ועד פילה חזה.

הדרך הטובה ביותר להכיר אוכל ולגלות את המקומות הטובים ביותר לאכול, לשתות ולאכול בהונג קונג היא בסיור אוכל. כשאתם בסיור בדרום מזרח אסיה, חשוב לטעום אוכל רחוב ולחוות את הסצנה הקולינרית בקומת הקרקע.

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן