למה שחקני כדורגל יוצאים רק עם דוגמניות?

נשים מדוגמניות בגדי ים SI לשעבר לכוכבות קולנוע בוגרות הביעו את אהבתן לעכשיו שפורשות. הבר של ליברפול, הפופולרי בקרב רבים מכדורגלני השכר הגבוהים בעיר, אומר שהבנות מתחרפנות גם כשמגיעות שחקניות מילואים. WAG הסודית גם אומרת שהיא שמעה על דרכים שכדורגלנים אחרים ושותפיהם מלהיבים את חיי המין שלהם.

בסופו של דבר

כל מה שאני יכול לומר הוא שספורטאים מקצועיים רוצים שמישהו ישלים אותם ויתמוך בהם. יש ספורטאים שמאמינים כי מודלים שיש להם קריירה משלהם מובנים טוב יותר ומסתדרים הרבה יותר טוב. אז מה אני יכול לומר, וזו רק דעתי האישית ולאו דווקא דעתו של כל ספורטאי מקצוען בעולם, אבל אני אומר: גם אתה.

נכון

זה לא משהו שנרשמת אליו מרמז, אבל חשוב שמאמנים יזכרו שילדים מסתכלים על מאמנים כמודלים לחיקוי, במיוחד כשהם מאמנים ילדים. שחקנים שהיו להם מורי ספורט חיוביים בצעירותם נוטים יותר לחפש מודל לחיקוי יעיל בעתיד, בין אם הם יהפכו לכדורגלנים ובין אם לא. מאמנים יכולים לשמש מודלים לחיקוי על ידי קידום ספורטיביות טובה לקידום התפתחות חיובית של ילדים. זכרו שאנשים צעירים תמיד צופים וכשכדורגלן הופך להיות כמוכם, הוא או היא הפכו ל"מודל לחיקוי "עבור החברה.

מאמנים צריכים להבין שתפקידם אינו נוגע רק להתקדמות פיזית

אלא להכין את הספורטאים הצעירים שלהם להצלחה בחיים. עליהם לעמוד על כך ששחקנים ישחקו כדורגל ראש בטכניקה נכונה ובטוחה, והכרח זה מחייב אתלטים ללמוד כישורי ניהול זמן יקרים; אחרת הם לעולם לא יוכלו לעמוד בקצב של אנשי אקדמיה מחוץ לספורט. אם לוקחים בחשבון את העובדה שלעתים קרובות ממוקמים מערכות QB צעירות במערכות שאינן מנצלות את יכולותיהן, דגלים אדומים הנוגעים לאופיים אינם מזוהים ומתעלמים, ולקוחות פוטנציאליים לעיתים חסרות סביבת אימון יציבה ואין מחסור בהסברים להערכות חוזרות. וכישלונות.

ההגנה היחידה שיש לשחקנים האלה

היא שמאמנים הם רעים מדי, מה שיפגע בהם בגיוס עובדים. מכללות מצהירות בגלוי עד כמה הן זקוקות לשחקנים שלהן, אך הן עדיין עושות את המינימום כדי לשמור על ביטחונן. כל מה שמאמנים יכולים לעשות הוא לדחוף את נקודות החוזק של השחקנים שלהם כדי שהם יוכלו להמשיך ולצמוח.

לבסוף

אני רוצה לומר שכדורגלן יחיד יכול להיות עייף מכדי להתיש את עצמו בשלב זה, אך במחנה האימונים יש גם קהל מצומצם. כשאתה מוצא אותם, עליך לשמור אותם בקרבתך ולא לנסות להפחיד אותם. גם אם זה לא מודל, דאגו ליצור קשר בהמשך, במיוחד אם אתם מכירים אתלט.

הגישה של תשלום למשחק עשויה להיות כדאית

אך זו לא הדרך היחידה להבטיח לספורטאי שהוא מרוויח כסף שנמצא בקרבת מקום שהוא מרוויח. יש הרבה דוגמניות שגם מרוויחות הרבה כסף וזקוקות לכסף כדי לקבל החלטות לגבי היכרויות עם ספורטאים, ויש גם מישהו שרוצה לפגוש כדורגלן בודד בעבודה ויכול לשנות את הקריירה שלו רק כדי לפגוש אחד. חלקם רק רוצים להתפרנס, אחרים פשוט מנסים לעשות לעצמם שם כדי שהקריירה שלהם תוכל לפרוח, וחלקם עובדים למחייתם תוך שהם עושים את מה שהם באמת אוהבים.

הציבור והאנשים שמנהלים אתיקה בקולג 'כל כך הרבה זמן מריצים אותנו עם הרעיון שתמורה ומלגות הם כל כך יומרניים שהם לא יכולים לעמוד בשכל הישר

אבל האמת היא שכל כך הרבה ערך נוצר כשאתה להשיג את המשקל שתוכל להחזיק. זה יעניק הבנה הרבה יותר טובה של הערך האמיתי של ספורטאי מקצועי מאשר הגישה של תשלום למשחק.

כדורגלנים יכולים להיראות כמו חבורה פריאפית ייחודית שמתרוצצת ומציעה דגמי זוהר לשלושה. מצד שני, ספורטאים נוטים להראות כאילו אין להם בעיה להתלבש ולצאת עם בחורות סופר יפות.

במציאות

כדורגלנים הם רק חבורה של שחקנים שאם אתה מתרץ את משחק המילים הם מחפשים זמן טוב ותו לא. הרבה מהם רק רוצים לשחק כדורגל ופשוט להופיע טוב בסוף השבוע. אם הם נכנסים לקבוצת אקדמיה בגיל תשע ומטה, העובדה שמיליונים בהכרח יצפו בהם היא כנראה לא שיקול עבורם. ברור שלמועדונים צריך להיות חוקים נוקשים לגבי אופן ההתנהלות של כדורגלנים בזמנם הפנוי.

אך תשובה לשאלה זו חשובה עוד יותר כאשר אנו שואלים שחקני כדורגל במכללות האם הם מסכנים את בריאותם

כדי להרוויח מספיק כסף כדי לקיים מערכת לא הוגנת מיסודה. ההבדלים במודלים העסקיים מצביעים על מדיניות אופטימלית בתחום זה, המבדילה בין שני סוגים שונים של בתי ספר בכל הנוגע לאופן שבו ניתן לפצות אתלטים על זמנם ומאמץם.

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן