מופע יום הולדת – מה מומלץ?

בין אם אתה הורה מנוסה המתכנן את יום ההולדת הבא של המתבגר שלך, או אם אמא טרייה המחפשת את המקום הנכון לחגוג את ילדתך הקטנה, המשך לקרוא לרשימת מסיבות יום הולדת המושלמות לילדים בכל הגילאים. בין אם אתם אוהבים מסיבת רוק להירגע ולאכול, יש ימי הולדת 50 ורעיונות בלתי נשכחים שמחכים לכם. בחרנו להציג את 50 המסיבות הפופולריות ביותר בארה"ב עבור כל קבוצת גיל. להורים מנוסים המתכננים את יום הולדתם הבא, מדריך זה מכיל משהו לילדים בכל הגילאים ותחומי עניין שונים.

לילדים גדולים יותר שרוצים רומן קטן או בייסבול גדול

מסיבת יום הולדת זו היא רעיון טוב. בידור קטן כמו מוסיקה, ריקודים או אפילו מסיבת ריקודים מוסיף נושא מהנה ליום ההולדת. ישנן דרכים רבות לבדר קבוצה מבלי לשים הכל על אדם אחד. מעל הכל הכלים מיועדים לחברה טובה, עם מי לחלוק אותם, לא רק לילדים.

וודאו שהאוכל והמשקאות תואמים את הנושא באופן הבא: עיינו ברשימת מסיבות יום ההולדת הטובות ביותר לילדים ומבוגרים בארצות הברית.

אם אתם מחפשים פעילויות שמתאימות למסיבה

כולל איך לבדר את הקטנה היקרה שלכם תוך אירוח של המבוגרים, תוכלו למצוא את כל מה שצריך לדעת. עכשיו שאתה יודע מה אתה יכול לעשות ואיך לעשות את זה, בוא נחשוב מה אתה יכול לעשות למסיבת יום ההולדת הראשונה של התינוק שלך בעזרת כמה ממסיבות יום ההולדת הטובות ביותר לילדים ומבוגרים בארצות הברית. זהו אירוע Hello Pretty המעוצב כמו מסיבת יום הולדת ראשונה לאידיאליסטים.

הקבוצה שרה אז "יום הולדת שמח" לילד יום ההולדת והחגיגה מגיעה לשיאה באוסף משאלות

ב -15 הדקות האחרונות של המסיבה אנשים שרים – יום הולדת שמח – ושולחים איחולים לכל ילדי יום ההולדת. זה כולל זמן חברותי בו תוכלו לאחל לכוכבי המסיבה יום הולדת שמח, ואז הקבוצה שרה יום הולדת שמח לכל אחד מהם.

בזמן שהילדים חוגגים עם עוגת יום הולדת ואוכל, תוכלו ליהנות קצת בחדר המשחקים או בטרקלין עם חברים ובני משפחה.

ציד נבלות הם רעיון נהדר ליום הולדתכם ה -50

ומציעים שעות של הנאה והתרגשות ללא סוף. ניתן לתכנן גם ימי הולדת – דברים קשורים שאנשים ברחבי הבית עשויים לערוך, כגון מסיבות יום הולדת, מסיבות או אפילו ציד נבלות. זה משהו לצפות אליו כל השבוע – אירוע שבועי חברתי ומרוחק.

בתקופה זו של התרחקות חברתית

סמי טודי יצר מופע זום מיוחד בן 30 דקות המובטח שיהפוך כל ילד יום הולדת ליום מיוחד. הלוזאורוס רוצה לתת לילדים הזדמנות לחגוג ולהשתתף במסיבה וירטואלית בחינם באמצעות מופע יום ההולדת. זה יידרש יותר מתכנון מאשר מסיבת יום הולדת, אבל זה יהיה כיף לא פחות. דמיין שאתה בן שש והמסיבה שלך מבוטלת – דמיין את זה!

מופע הזום-בום של סמי טודי למשך 30 דקות דרך מופע יום ההולדת של הלוזאורוס מאפשר לך להיות חלק ממסיבת יום ההולדת.

אם ילד יום ההולדת או האורח שלך צעיר

שקול לארח את המסיבה בחצר האחורית שלך ולהפוך אותה למסיבת אמנות מבולגנת. אנו ממליצים למשתתפים להכין שלטים ולקיים צורה כלשהי של קישוט כדי שייראה כאילו הכנתם אותו. שלחו הזמנה ליום הולדת ברכב – קפצו או פשוט בדקו את חדר הכושר המקומי שלכם, וזה מהנה להפליא. התאמה אישית עם שישה אנשים – תוכים ידידותיים המדברים, שרים ומבצעים 25 טריקים.

זה יכול להיות המקום הזול ביותר לחגוג יום הולדת לילד – מוזיאונים מציעים מחירים מוזלים לילדים ומסיבות אכסניות למבוגרים.

אם אתם רוצים לארח מסיבה וירטואלית, תמכו במקום האהוב עליכם וקלקלו את ילדת יום ההולדת או ילדכם באחת המסיבות הווירטואליות המושלמות. הזמינו את כולם להביא את משחקי הלוח האהובים עליהם ולהעיר אותם למסיבה מהנה בביתם.

המסיבה הבסיסית כוללת מספר מספרים, כולל ילדים ומבוגרים, וכן מגוון משחקים ופעילויות. המסיבה כוללת משחקים כמו משחקי חברה, סרטים, מוזיקה, אוכל, חטיפים, שתייה ועוד.

פשוט תכננו את המשחקים והפעילויות עבור SURPRISE ותכננו שילדים בגילאי 3-5 ו -12 יתחברו באופן וירטואלי עם חברים

אם אתה רוצה לערוך מסיבה אינטראקטיבית מאוד בה תוכל לקבל מידע, 10-15 זה מספר טוב למבוגרים, אך אם אתה רוצה ללכת עם מספר גדול יותר של ילדים, כמו הוריהם או אחיהם, אז 10-15 עשויים להיות מספר טוב יותר ממבוגרים.

יש יותר ויותר דרכים להפוך את מסיבת יום ההולדת שלך למיוחדת ותמיד יש טוויסט קל של נושא היער כשמסיבות ואירועים מופיעים

בייבי סנסורי מציע חבילת מסיבות הכוללת כל דבר החל משירת "יום הולדת שמח" ועד לעוגת יום הולדת ונושא מסיבה מיוחד. אנו אוהבים את המסיבות ואפשרויות הקישוט הייחודיות והמיוחדות ושילבנו חלק מהן בחבילת יום ההולדת שלנו.

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן