איזו סדנא מומלצת ליום הולדת?

להקת צופי הג'וניור שלי עשתה לאחרונה סדנת בישול בשביל קצת כיף, והבנות אהבו את זה. אני יכול לומר לך בשם כל הקבוצה שהם פוצצו באופן מוחלט ואני כל כך שמח שהם עשו זאת.

זו דרך נחמדה לבלות סוף שבוע ליום הולדת ויכולה להיות דרך טובה לבדר את ילד ההולדת ואורחיו מעט עם חבריהם ובני משפחתו. זה משהו שאתה בהחלט רוצה, וזה נאות יפה על ידי בחירת מספר וגלגול הכל בתיק.

הנה הסיבה שבניית סדנת דובים לילדים גורמת לי לבכות, ועכשיו אתה יודע למה. לעולם לא הייתי הולכת עם ילדי לסדנת הדובים, גם אם היו לי ילדים אחרים.

קודם כל, אני רוצה לומר שההשתתפות בסדנת בניית דוב לילדים היא חוויה ממש נחמדה ואני מאוד מרוצה ממה שאני עושה כאן.

חגגנו את יום הולדתנו עם חברינו וחבריהם במתקני הריצה והירידה והייתה מסיבה מלאה במשחקים בהדרכת המאמן.

שנית

נרצה להירשם לסדנה הבאה בחוף ניקרסון בסוף יולי. אנו מצפים למלא את לוח השנה שלנו ולקבל לוח זמנים לסדנאות עתידיות. אם אתה מעוניין בסדנה במקום, אנא שלח לנו דוא"ל עם פרטי הקבוצה שלך וחדרי סדנאות פוטנציאליים. הצוות של לואו יעביר סדנאות ויסייע בהדרכת הילדים בכל שלב בפרויקט לפי הצורך.

ברכישת סדנה תקבל דואר אלקטרוני עם פרטי הסדנה אליה נרשמת ומידע אודות ההכנה לסדנה זו

אם אתה נרשם לסדנה הלא נכונה ואינך יכול להשתתף, אנא פנה אלינו לתיאום החזר כספי על רכישת הסדנה בחנות. אנו מתבקשים לבקש ממך החזר כספי תוך 48 שעות ממועד הרכישה, לא יאוחר מיום שני, 18 ביולי, 2017. ראשית, אם נרשמת לסדנאות, בדרך כלל אתה נרשם לסדנה המתאימה שלך אך בוטל תוך 48 שעות. כדי שנוכל לתת את ההזדמנות למישהו אחר, יידע אותנו.

אם אתה מעוניין בסדנה פרטית בה כל האורחים מתחת לגיל שש עשרה

אנא שלח לנו דוא"ל לדיון באדם שמלווה אותך לאירוע. רק ילדים שמשתתפים בסדנה רשאים לשמור על דברים קטנים ובטוחים, ואנחנו מבקשים מההורים להמתין במקום. ילדים חייבים להתנהג במקומם השמור לסדנה הקרובה למילוי טופס בקשה לסדנה לילדים מתחת לגיל 16.

בהחלט אעביר את המילה לכל החברים

ההורים ובתי הספר שלי דרך סדנת המטבח. למדתי כמות מדהימה כאשר צילמתי תמונות נהדרות והיה לי חברה טובה, אז אולי פשוט אראה אותך שוב! אני סקרן אם בעלי יכול להזמין אותי לסדנת יולי, אם עדיין נותר פתח. אני מקווה שזו הפעם הראשונה שאעביר סדנת פוטושופ ב- MLCC, בה בהחלט אשתתף.

אני בהחלט אמליץ עליו לאחרים הזקוקים לחוג בישול או לקרובי משפחה וחברים הזקוקים לשיעורי בישול

בין אם אתם מתכננים מסיבת יום הולדת משלכם או מסיבת הפתעה למישהו אחר, השתמשו ברשימה זו כדי לתכנן כמה מסיבות יום הולדת, מקומות ופעילויות מהנות. הזמינו את טיול יום ההולדת שלכם עם סיורי יין בעיר או השאירו את התכנון למישהו אחר. לקבלת רעיונות נוספים, עיין ברשימת אירועי יום ההולדת שלי בסן פרנסיסקו, סן דייגו ולוס אנג'לס.

מספר המשתתפים המינימלי לסדנאות פרטיות

הוא עשרה, אך קבוצות קטנות יתקבלו בברכה, אך עליהן לשלם עשר. לקוחות סדנאות פרטיות רבים מעדיפים לעשות זאת – וזה לא על סדר היום, על מנת לאפשר לאורחים יותר זמן להתרועע. אם אתם רוצים לבנות חרב אור וללכת בסדנה של סאבי – הכרטיסים מוגבלים ליום אחד – בהחלט כדאי לכם להירשם.

כשסיימתם עם שני השולחנות האחרים, זהו כרזה ליום הולדת ומקום נהדר לשלוח אותו משם. כס המלכות של ילדת יום ההולדת אמור להיות זמין גם לכמה צילומי צילום נהדרים.

הם מעודדים מתנדבים להוטים בגיל מבוגר

פרויקטים מתאימים שבהם הם יכולים להפעיל פטיש ולבנות יצירות מופת משלהם בסביבה בטוחה ומהנה. לילד יום ההולדת ולחבריו יהיו כל הכלים והציוד הדרושים להם כדי להרכיב יצירת אמנות יפה מההתחלה ועד הסוף. סדנאות Lowe's Grows לילדים אינן כרוכות בתשלום, כך שתוכלו לשאול את מנהל המרפאה האם ישנם שרידים לפרויקטים קודמים.

תויגתי באינסטגרם למעלה מ 100 פעמים על ידי אנשים המשתמשים ברעיון למסיבות יום הולדת לילדים

בקרו בקאמאו כדי שהסלבריטאים האהובים עליכם ישלחו לכם ברכה אישית. דניז: חשבתי לקנות אתמול כרטיס שנתי לגני לונגווד לסדנה זו. חגגו את יום ההולדת עם מסיבת יום הולדת באחד מהפארקים הרבים באזור או אפילו באירוע מיוחד בביתכם.

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן