סדנאות יוגה בטבע

דרך מהנה ומרגשת ללמד סדנאות היא להציע אותן בפסטיבלי יוגה ומוזיקה. יוגה עכשיו בשיקגו מציעה סדנאות יוגה למי שרוצה לקחת את תרגול היוגה שלהם החוצה ולקחת אותו לשלב הבא. אם אתה מייחל לזמן מנוחה הרחק מהטבע ומרגיש שאתה צריך לחקור את מי שאתה ברמה עמוקה יותר, יש הרבה נסיגות יוגה נהדרות בקליפורניה לבחירה. אלה הזדמנויות נהדרות לתקופה בה אתה פשוט יכול להרפות ולהרהר, להירגע ולהטעין את הסוללות.

בסופו של דבר

אין דרך נכונה או שגויה ללמד סדנת יוגה, אך ישנם צעדים שתוכלו לנקוט בכדי להבטיח שהיא תהיה מוצלחת כמו שרוצה ליבכם. לא משנה היכן בעולם אתה נמצא, כשאתה הולך לנסיגת יוגה, כשאתה מוכן נפשית ופיזית להשתתף, אתה צריך לנהל את הציפיות שיש לך מעצמך ואת החוויות שיש לך. כולם שונים, כך שלא יכולה להיות שום ערובה שהייתם בנסיגת יוגה ומוכנים לכך.

שיעור יוגה בחוץ משלב את הביטחון והמרחק של שיעור וירטואלי עם האנרגיה שהטבע בונה

קורס חיצוני מוסיף מימד נוסף לתרגול שלכם, ולמרות שקורסים וירטואליים הם תמיד אופציה ומובאים יחד, הם יכולים לבודד אתכם מהחוויה האישית שאתם מעדיפים. כשאתה חווה כמה חלק אתה יכול לתרגל את היוגה שלך בחוץ, זה נותן לך את ההזדמנות לראות היכן ניתן לתרגם יוגה להיבטים אחרים של חייך. יוגה בחוץ מובילה לכוח פנימי, המאפשר לך להעמיק את התרגול ולהיות מעורב יותר. הימצאות בחוץ מעצימה את חווית היוגה מכיוון שהטבע מעורר השראה לדברים שאנו מנסים לקחת את תלמידינו הביתה: ריכוז בתודעה, תרגול שקט ונשימה עמוקה. אני רוצה שכולכם תיקחו צעד קטן אחורה ותשקלו שיעור יוגה בחוץ כדי לשחרר את החיה הפנימית שלכם בשיעור בחוץ, בין אם אתם צריכים להרפות או לא.

יומן יוגה מתאר ארבע דרכים לשיפור תרגול היוגה שלך בחוץ, וזו נקודה גדולה, ועליך בהחלט לקרוא אותו. התחדשות תנועות נוזלים וקריאה בטבע יכולים לעזור לכם להפחית מתח ולשפר איזון, לצבור כוח, לשפר את הגמישות והגמישות.

זה ירגיע את המוח שלך ויזמין שלווה פנימית בלבך

כמו גם מרגיע את הנפש, הגוף והנשמה. הסגנון והפורמט נעים בין יוגה פעילה בסגנון ויניאסה-יאנג לשיעורי זרימה איטית עדינה הכוללים תנוחות יוגה, תרגילי נשימה, מדיטציה ופעילויות אחרות. ישנם מפגשי בוקר וצהריים שונים, עם שיעורי יוגה בבוקר ובערב בצורה של שיעורי יוגה, תרגילי יוגה או שילוב של שניהם. חלק מהשיעורים יכללו תרגילי יוגה בחוץ כמו יוגה ומדיטציה, אם מזג האוויר מאפשר זאת. פעילויות אחרות יכולות לכלול טיולים רגליים, טיפוס, צפייה בציפורים, קיאקים, אופני הרים, שלג ועוד הרבה יותר.

כמה נסיגות מוצעות לצורך הסמכה ליוגה משקמת (CEU) אם מתחשק לך

כמובן, אך לאנשים שרק רוצים לעשות קצת יוגה ולבלות זמן בנסיגה. היו אותנטיים והצטרפו אלינו לריטריט יוגה, בין אם זה סדנת יוגה משקמת, נסיגת מדיטציה או אפילו נסיגה של יום שלם למי שסיים את הקורס. מה שלא יהיה, קיום סדנת יוגה הוא הצעד הבא טבעי לעסקי היוגה. יוגה פרטנר או אקרו יוגה, למשל, הן דרכים ברורות לעבוד בצוות בכיתה. דוגמאות אחרות יכולות להיות מציאת והתאמת תנוחות במהלך הסדנה.

כל הפעילויות הללו הן אופציונליות לחלוטין, כך שתוכל להחליט מתי אתה רוצה לתרגל כיצד ואיפה ועם מי ובשביל מה. חלק מהקורסים מציעים מגוון פעילויות, כמו שיעורי יוגה, נסיגות מדיטציה או אפילו נסיגת יוגה של יום שלם.

תנוחות כמו Vrksasana ו- Tree Pose מקבלות משמעות מיוחדת כשאתה מתאמן בחוץ

תרגיל איזון זה הוא חלק חשוב ברצף היוגה, ואפשר לחוש את הקשר בין יוגה לטבע על ידי פניית הזמן להתרכז בקצב הטבעי של הנשימה ולתת לגוף לנשום פנימה והחוצה לקצב הטבעי שלו. תרגול יוגה בחוץ מאפשר לך לגלם טוב יותר את התרגול היוגי של תפיסה וקבלת הרגע הנוכחי.

לאחר שהתחממתם, כמה מתרגילי היוגה השימושיים ביותר שתוכלו לעשות בחוץ הם הצדעת השמש, Surya Namaskara,

שיעור יוגה זה כולל גם אלמנטים של צ'י גונג וטאי צ'י

שיעזרו לכם להירגע עוד יותר. במהלך שלושת הימים תרגלו סוגים שונים של יוגה, כולל פעולות משקמות וטרנספורמציות, תתמקדו ביישור, תרגלו יוגה בקונדליני מדי יום ותחוו ריפוי בריא תוך כדי הבנה מעמיקה יותר מה מצופה מכם גם כבן אדם. נכון לגופך ולנפשך.

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן