איך בוחרים אולם לחגיגות החינה?

מה שהופך את ישראל למקום מיוחד כל כך, זו העובדה כי אנחנו מדברים על כור היתוך ייחודי של מהגרים מכל רחבי העולם, אשר בחרו להגיע לישראל ולהקים בה מדינה ססגונית ויוצאת דופן בנוף העולמי. חגיגות החינה, מה שהיו בעבר אירוע שולי, כזה שחגגו אותו בחצר של הבית, הפך מזמן למסיבה מרגשת אשר מלווה את ההכנות לחתונה וליום הגדול של הזוג המאושר. בין אם אנחנו מדברים על זוג 'מעורב', כלומר, שרק אחד מהצצדים הוא בן תרבות המזרח ובין אם אנחנו מדברים על זוג שמשני הצדדים חוגגים את טקס החינה, הרי שיש לנו כמה טיפים שיעזרו לכם לתכנן את האירוע בצורה הטובה ביותר. אמנם, לא מדובר על החתונה עצמה, אבל החינה הפכה לאירוע חגיגי לכל דבר, כזה שכדאי לנהל אותו כמו שצריך, כדי שהחוויה של האורחים ושל בני הזוג עצמם, תהיה מושלמת מכל בחינה. 

כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור נכון 

כאמור, חגיגות החינה הפכו כבר מזמן לאירוע לכל דבר ועניין. הרי אנחנו כבר מזמן לא מדברים רק על קיום הטקס עצמו, בו מורחים את תערובת החינה ומדביקים אותה על היד כדי לסמל את השפע שבעזרת האל ישפיע טוב על בני הזוג ועל כל החוגגים איתם. אנחנו מדברים על אירוע שיש בו ריקודים, מוזיקה, אוכל טוב וכמובן, שתיה. לא רק זה, אלא שהיום, אירוע החינה יכול לכלול רשימת מוזמנים מכובדת ממש כאילו מדובר היה על 'חתונה קטנה'. לכן, יש לנו כמה טיפים שיאפשרו לכם למצוא את המקום המושלם לחגיגות. 

ראשית, כדאי לבחור מקום בו התקיימו בעבר חגיגות חינה:

הרי בסופו של דבר, הכי קל זה לעבוד עם אנשי צוות בעלי ניסיון. מי שיודעים לפניכם מה אתם צריכים בדיוק ומי שיש להם את מה שהם צריכים לקיום האירוע. בין אם זה אולם רחב ידיים לקבלת פנים ובין אם זה מקום בו אפשר יהיה לעצב את הכיסאות היפים לחתן ולכלה הנרגשים. אולם SAY בראשון לציון הוא מקום כזה בדיוק. תמצאו שם אנשי צוות מנוסים ובעיקר, את כל הציוד הדרוש כדי לקיים חגיגה בלתי נשכחת. 

שנית, כדאי לבחור במקום נוח במרכז הארץ, אליו אפשר להגיע בקלות:

הרי אנחנו תמיד צריכים לחשוב על האורחים ואיך אנחנו עושים מה שאפשר כדי שיהיה להם נוח. אי אפשר לקיים חתונה בצפון הארץ לצורך ההמחשה וחגיגות חינה בדרום. אנחנו צריכים למצוא את המקום אליו המוזמנים יגיעו בלי בעיה, בקלות, בלי לעמוד שעות ארוכות בפקקים. כאמור, אולם SAY יתאים בדיוק, גם משום שמדובר על אולם הממוקם בראשון לציון, במיקום מושלם במרכז הארץ. 

שלוש, חשוב לבחור באולם גדול מספיק, אבל לא גדול מדי: 

משום שחגיגות החינה בדרך כלל נחשבות מצומצמות יותר מהחתונה עצמה, כדאי לבחור במקום שיכול להכיל את כמות המשתתפים באירוע כמובן, אבל לא כזה שיהיה גדול מדי, כך שהתחושה תהיה כאילו אין מספיק אורחים וחוגגים. אולם המתאים לחגיגות של שלוש מאות מוזמנים בערך, יהיה מושלם במובן הזה. לתיאום פגישה ומעבר לאתר של SAY אירועים לחצו כאן >>

העיקר הוא לעבור על הפרטים הקטנים עם הצוות המקצועי

כאמור, חגיגות החינה הן לא משהו שכדאי לתכנן בהיסח הדעת. משום שמדובר על מסיבה הדורשת מאיתנו לתת את מלוא תשומת הלב שלנו לפרטים רבים, אנחנו תמיד ממליצים לתכנן את האירוע בצורה מסודרת. התחילו בלרשום הכל בצורה מסודרת, במחשב או במחברת ייעודית. בהמשך, כדאי לעבור על הפרטים עם אנשי הצוות באולם עצמו, כך תיהנו גם מהניסיון של העובדים במקום. כל עוד תעבדו בצורה מסודרת ותשכילו לבחור באולם המתאים, אנחנו בטוחים כי האירוע יהפוך לרגע מרגש ובלתי נשכח עבור המוזמנים ועבור כל בני המשפחה. 

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן