דווקא עכשיו: חתונות בתל אביב

העיר תל אביב מככבת בזירת האירועים ותמיד היתה משאת נפשם של רבים שחיפשו לוקיישן מנצח לחגיגה בלתי נשכחת.
קשה להתחרות עם האנרגיות של העיר הגדולה, התפאורה המסנוורת המשלבת בין אזורים פסטורליים לחופים קסומים, גורדי שחקים השולטים בקו הרקיע האורבני והאווירה המיוחדת.
לאלה מתווספים יתרונות רבים ומגוונים כמו למשל, מיקום נוח לבאים מכל האזורים הגיאוגרפיים כאשר מי שמגיע מכל כיוון נהנה מקרבה לערוצי תחבורה ראשיים ואמצעי תחבורה זמינים כמו רכבת, אוטובוסים, מוניות שירות וחניונים לרכבים פרטיים.
מזג האוויר של תל אביב מתון ונוח כך שחתונת חורף בהחלט רלבנטית כשזה נוגע למיקום מרכזי בגוש דן.
תל אביב חשבת לעיר של טרנדים ובשורות שקובעת את הטון ולכן, אירוע בתל אביב במיוחד חתונות בתל אביב נתפסות מושקעות ויוקרתיות במיוחד בסטנדרטים הגבוהים ביותר עם כל הפינוקים האפשריים.
בעלי השמחה וכן האורחים נהנים מהמעטפת של חתונה בעיר הגדולה כמו אפשרויות נהדרות לצילומי אווירה, מוקדי תיירות אטרקטיביים ואפשרות להאריך את החופשה לירח דבש חלומי באחד ממלונות הבוטיק של תל אביב, שופינג, חיי לילה סוערים, גסטרונומיה. רבים שמחים לקבל הזמנה לחתונה בתל אביב והופכים את האירוע לחלק מיום כיף…

להינשא לבחיר ליבכם במקום פסטורלי בעיר הגדולה

מקום מבוקש מאוד לחתונות בתל אביב הוא גני התערוכה הממוקמים בקרבת כבישים נוחים להגעה עם אופציה לרכבת בקרבת מקום ותחנות אוטובוס.
גני התערוכה נחשבים לריאה הירוקה של העיר התוססת ומעין מפלט של רוגע במרחק נגיעה מההווי השוקק והסואן.
בגני התערוכה עומדים לרשות האורחים חניונים מאורגנים והקומפלקס של האירועים מרהיב ביופיו ומאפשר לקיים גם אירועים גדולים ומוקפדים עד הפרט הקטן ביותר כמו גם חגיגה בחוץ ובפנים לפי העדפה אישית או בהתאם לתנאי מזג האוויר המשתנים במיוחד בימי העונה הקרה.
היופי הוא שאפשר ליהנות בגני התערוכה מחיבור בין שני העולמות: גן אורבני עשיר פוטוגני וקסום יחד עם חלל פנימי יצירתי במפרט טכני משודרג.
כמו כן, ניתן ליהנות מחופה מרהיבה ביופייה וחוויה גסטרונומית ייחודית וכן, כיאה לחגיגה באחד הלוקיישנים המבוקשים בעיר, ממערכת סאונד מתקדמת וממערכת תאורה ליצירת אפקטים מרהיבים להוספת טאץ' שמקפיץ את ההנאה.

הטבות ושדרוגים בחתונה בגני התערוכה

מודולאריות היא שם המשחק במיוחד אם תרצו שהאירוע שלכם ייחגג בסגנון מקורי ומפתיע כך שהאורחים יתרגשו מחדש גם אם כבר ביקרו באתר או במתחם החתונה.
לכן, חשוב לתכנן חתונה בתל אביב במקום מודולארי בו ניתן להתאים את המרחב והאווירה לצרכים האישיים ולחזון שלכם.
בדקו לפני קיום החתונה בעיר שאתם אכן נהנים מהמיטב שיש למקום להציע לכם ולמוזמנים: שף שמנצח על מטבח והפיק עבורכם תפריט המבוסס על מטעמים ומעדנים מועדפים, חומרי גלם משובחים עונתיים בפרזנטציה אסתטית שגורפת מחמאות ובר משקאות המציע את המשקאות החריפים וקוקטיילים אקזוטיים.
שימו לב למתחם למסיבת הריקודים ואזורי ישיבה לסעודה אותם גם ניתן לעצב כראות עיניכם כולל מרכז השולחן, פריטי טקסטיל, תאורה, כלים מיוחדים ודקורטיביים, קירות צמחייה שמביאים את הטבע פנימה, עמדות אוכל מוארות כך שאפשר לפזר גם את העומס בעת קבלת פנים, חופה שטרם נראתה כמוה וכדומה. 
אל תתפשרו על היחס והשירות: צוות מסור ואדיב שילווה אתכם משלב התכנון ובזמן אמת ושימו לב אם יש הטבות שונות ששמורות למי שבוחר לחגוג חתונה בתל אביב כמו למשל, מרחב האירועים התל אביבי רוקח מפרגן במבצע מיוחד של לילה במלון בוטיק בתל אביב במתנה. כך שתוכלו להמשיך את החגיגה כזוג נשוי ללילה חלומי גם בבית מלון…

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן