Top 3 אולמות אירועים מומלצים בראשון לציון

זירת האירועים של ראשון לציון שוקקת להפליא. העיר המרכזית במישור החוף הדרומי הנושקת לערוצי תחבורה ראשיים ונוחה להגעה מכל הכיוונים משלבת בין אווירה אורבנית תוססת לפארקים ירוקים, חופים מרהיבים, אזורי תעשייה ופיתוח.
באופן טבעי צמחו בקרבה במרוצת השנים מספר מוקדי אירועים אסטרטגיים בקלאס גבוה, בסטנדרטים בינלאומיים, שמפרגנים לחוגגים בארכיטקטורה מופתית, מערכות טכנולוגיות מתקדמות וחוויה קולינארית יוצאת דופן. מפגן ראווה שכל אחד היה רוצה באירוע שלו והכל בהתאמה אישית לפי הצרכים הייחודיים של החוגגים.
יש סיבות רבות מדוע לחגוג דווקא כאן: הנוחות בהגעה, החניונים המסודרים, העלויות האטרקטיביות בהשוואה לערים אחרות בלב המדינה, האפשרות לשלב צילומים על רקע של תפאורה מדליקה המשתנה ממקום למקום ברחבי העיר וכמובן, ההיצע שמאפשר לבחור לפי אופי האירוע והסגנון הנבחר.
לפניכם הכרות קצרה עם שלושת הכוכבים העולים בסצנת החגיגות בעיר: שלושה אולמות אירועים מומלצים בראשון לציון בסגנונות שונים לאירועים גדולים או קטנים, כשמתחשק לחגוג באוויר הפתוח וגם במקום סגור, לטעום מנות שף ייחודיות ולהעצים את ההנאה שלכם ושל המוזמנים. 

לחגוג ובגדול חוויית אירועים מסוג אחר בתרין

מוזמנים לגלות את תרין, אולם אירועים מרהיב ביופיו המתאים לעד 1000 מוזמנים ומעוצב בדרך מדהימה שתכניס אתכם מיד לעולם אחר. היכונו למרחב גדול שמתאים גם לחגיגות גדולות בהן לא רוצים לוותר על אף אחד ומעוניינים שכולם ירגישו בנוח ויחגגו בסטייל.
שטפו את העיניים בחופה המרחפת עטופה בצמחייה עשירה, טרקלין יוקרתי וגולת הכותרת – חיבור גסטרונומי שמביא את התחושה שאתם במסעדת שף אקסקלוסיבית מהפתיחים ועד נבחרת הקינוחים.
שפע של מנות אקסטרווגנטיות הנרקחות ממש לעיני הסועדים במטבח פתוח וגלוי לראווה הנחשף מבעד לוויטרינה עצומה שמשקפת את העשייה בפועל.
על אף מיקומו העירוני, תרין יכניס אתכם לאווירה של חיק הטבע עם עצים גדולים, גופי תאורה שמשרים אווירת רוגע וחלל פנימי מסוגנן עד הפרט הקטן ביותר, ריהוט אלגנטי, כלים מרשימים ויכולת לשנות אווירה בהתאם להעדפה האישית. חייבים לראות כדי להאמין!

כשאורבניות ופסטורליות נפגשים בסיי

מחפשים לוקיישן לאירוע בוטיק אינטימי דה לוקס? SAY הוא המקום האולטימטיבי בשבילכם ויקבל את פניכם בברכה עם גינה ירוקה ומטופחת שמשרה מיד נינוחות ומרחב מקורה אלגנטי עם חלונות ענקיים המכניסים את החוץ אל הפנים כאשר בחלל ניכרת ההשקעה בכל פינה: בין אם בבחירות העיצוביות של הרהיטים היפים, הכלים המרהיבים, גופי התאורה החינניים, הקישוטים המעניינים. המקום מאפשר ליצוק תוכן וליהנות מאירוע בקונספט ועל פי חזון אישי לפינות ייעודיות לחגיגות חינה, חתונות, בריתות, בר/בת מצווה ואירועים עסקיים והגסטרונומיה מבטיחה הרפתקה שמדליקה את בלוטות הטעם ואורזת את כל הפרטים לחוויה מנצחת.

מנהטן ופריז בראשון לצייון בגרייס אירועים

למה לבחור בין אולם אירועים לגן אירועים כשאפשר לחגוג בו זמנית וליהנות משני העולמות בקומפלקס אחד? גרייס אירועים מביא את השיק הפריזאי ואת האנרגיות של מנהטן בשילוב מנצח בין גן ירוק וססגוני למתחם מקורה מעוצב להפליא.
עמדות יפות לקבלת פנים ואפשרות לחופה בסגנון החלומי שלכם, ריהוט בהשראה ים תיכונים בגוונים מרגיעים וחלונות ענקיים שנפתחים אל החוץ.
המנות המוגשות לאורחים המאושרים מבוססות על חומרי גלם טריים ועונתיים והתפריט עשיר במעדנים לכל קומבינציה שתאהבו. הרצון כאן הוא לפנק ולהפוך את האירוע שלכם לבלתי נשכח בין אם באמצעות תפריט קוקטיילים יצירתי ונועז ובין אם באמצעות לאונג' יוקרתי. כבר מהרגע שתגיעו לכאן תחוו איך הקסם מתעורר לתחייה…
מוזמנים לגלות את גני ואולמות האירועים של ראשון לציון ולחגוג בעוצמה!

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן