גן אירועים שמתאים לחורף: יש דבר כזה?

עונת החורף כבר כאן ויש לה את הקסם שלה – הפריחה החורפית, ריח האוויר הצלול של אחרי הגשם, שלוליות המים, התפאורה המשתנה ומשרה נינוחות ושלווה.
רבים מעוניינים לחגוג בחורף, התקופה הרומנטית בשנה וכמובן ישנם אירועים שגם אם אינכם חובבי חורף מושבעים, הרי שחבל לדחות להמשך. כמו למשל, ברית/ה, ימי הולדת, בר/בת מצווה.
החורף מציג אטמוספירה מעניינת ולרוב גם תיהנו מעלויות נוחות יותר בגני האירועים. חגיגה מחוץ לעונה החמה יכולה להשתלם מאוד מהבחינה הכלכלית. בנוסף – רוב האורחים פנויים יותר בעת החורף כי יש פחות אירועים בלו"ז וכך עולים הסיכויים שיגיעו יותר לאירוע שלכם כי הוא בין הבודדים בזמן הקרוב…
איך תבחרו גן אירועים מקורה המתאים לחורף ועל מה לשים דגש בהפקת אירוע חורפי חלומי? כל התשובות בכתבה שלפניכם.

הגעה נוחה ללוקיישן החגיגה

בחורף אנשים פחות אוהבים לבלות זמן ממושך בכבישים ולכן, אירוע במיקום מרכזי בארץ יכול להיות בחירה מצוינת ולאפשר הגעה נוחה ומהירה יותר.
חפשו גן אירועים במרכז כמו בעיר רחובות הנושק לערוצי תחבורה ראשיים ומאפשר הגעה הן בתחבורה ציבורית והן בתחבורה פרטית כולל חנייה מסודרת. מקום שאנשים מכירים ויהיה נוח לבאים מאזורים גיאוגרפיים שונים.

התאמת גן האירועים למזג האוויר החורפי

אל תתפשרו על הנחשקות של המקום בו אתם מעוניינים לחגוג. הסברה הרווחת היא שגן אירועים מתאים אך ורק לאירועי סתיו, אביב או קיץ, אבל מדובר בטעות נפוצה.
ישנם בהחלט גני אירועים שמאפשרים בהחלט חגיגה גם כשמדובר באקלים חורפי. למשל, גן אירועים שמציע קירוי או חלל מקורה בנוסף למרחב הפתוח כך שאפשר להחליט ברגע האחרון היכן ואיך לחגוג והאם לשלב בין קבלת פנים ונקודות סעודה בחוץ וחופה באוויר הפתוח ותחת כיפת השמיים ובין אירוע בחלל פנימי סגור.
זכרו שהחורף הישראלי מתון יחסית ולכן חבל להתחייב מראש או לשנות את הבחירה רק כי מדובר בחורף. יתכנו ימים נאים ונעימים וכשמדובר בגן אירועים תוכלו להחליט בזמן אמת באיזו קונסטלציה לחגוג כל עוד מדובר באמת בגן אירועים שמשלב את שני העולמות במקום אחד: חוץ ופנים.
בדקו איך הגן ערוך לימים קרים וגשומים מלבד חלל אלטרנטיבי או מרחב פנימי אליו ניתן להעביר את האירוע כמו לדוגמא – גופי חימום המפוזרים בחוץ, עמדות שניתן לקרות בהתראה קצרה יחסית וגישה מהירה מהחנייה אל המקום או מהכניסה אל החלל הפנימי.
שימו לב גם למבנה הארכיטקטוני או לתכנון של גן האירועים לחורף: האם אפשר על אף שהמקום מקורה בחלקו להשקיף לעבר הנוף והתפאורה בחוץ וליהנות מהיופי המשתקף גם כאשר נמצאים במקום מבטחים מקורה וסגור שמשרה תחושה של פתיחות וחיבור לטבע.

קונספט מנצח לאירוע חורפי פנטסטי

מוזמנים לאמץ את רוח העונה ולשלב אותה במהלך האירוע שלכם בהיבטים שונים כמו אוכל בניחוח חורפי המבוסס על מטבחים מהעולם רק באוריינטציה חורפית דוגמת מרקים חמים, מאפים ריחניים מהטאבון, פשטידות חמות, משקאות חמים כולל יין חם ומתובל היטב.
אפשר גם להתאים את העיצוב של המקום לניחוח החורפי דוגמת תפאורה עם הדפסים של שלג, הלבשת השולחנות והכיסאות בבדים לבנים שנראים כמו צמר, שימוש בכלים בגווני אדמה שמשרים חמימות, תאורה חמה ואפילו מתנות שישמשו מזכרות לאורחים של פריטים לחורף חם כמו כוסות תרמיות או כובעי צמר, צעיפים עם עיטור וסריגה של בעלי השמחה או תאריך השמחה או ברכה שמחממת את הלב ועוד.
תנו לעצמכם לחגוג באירוע חורף נהדר וליהנות מגן אירועים נפלא גם בעונה הקרה.

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן