קוסמים ליום הולדת

מייקל איקל הוא קוסם שפעולותיו יכולות לבדר ולסקרן ילדים בכל הגילאים, והאשף ארגן לאחרונה מסיבת יום הולדת של הארי פוטר לבנו.

הקסמים הקסומים מדהימים, וכילד בוודאי תלמדו טריק אחד או שניים מהקוסם עצמו.

מופע הקסמים תוסס ותוסס

עם מוזיקה והמון אקשן, וכמובן שילד יום ההולדת תמיד נבחר לעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם הקוסם ולכן הופך לכוכב ההצגה. העובדה שיש לנו את מסיבת יום ההולדת הטובה ביותר לקוסמים בניו יורק פירושה שבנך או בתך יהיו עוזרים מיוחדים ויככבו בתוכניות הקסמים. לאחר המופעים, לפני שהמשפחה והחברים מגיעים, כל אורח יום הולדת בוחר בעיצוב צבעוני שהקוסם יצייר לפני המופע. חפשו אחר קוסם מסינגפור שידגדג גם את העצמות המצחיקות של ילדיכם.

הכרטיס שנבחר נתפס עם לוכד קלפים וילד יום ההולדת מקבל מתנה מיוחדת מהאשף

במהלך המופע מעלה הקוסם מתנות מיוחדות לילדת יום ההולדת או לילדה. הקוסם מצייר תמונה שמתעוררת לחיים בצורה קסומה וניתנת לילד יום ההולדת שלך למזכרת קסומה.

ילדת יום הולדת או ילדה

נערה או מבוגר יזכו לעזור בטריקים הקסומים החשובים ביותר. הורים לילדי יום הולדת מקבלים הוראות פשוטות כדי להרשים חברים ועמיתים. בחר בין להטוטן, להטוטנות ולהטוטנות לילד יום ההולדת, הילדה או הילד הבוגר שלכם.

פעולות הקסם הבאות כלולות במסיבת יום ההולדת

אורחי המסיבה ישאגו מצחוק וילדך או ילדתך, ילדתך או ילדך הבוגר. ישנם מגוון פעולות קסם לחגיגת יום ההולדת, כמו להטוטנות, להטוטנות ולהטוטנות. מופע קסמים במסיבת יום הולדת הוא חובה – חובה, משום שהוא מתעלה מעל הקהל ונותן להם את האפשרות לראות מה יכול להיות בלתי אפשרי עבור אנשים שאינם קוסמים.

הקוסם ליום הולדתך מראה עד כמה חברי הלהקה עובדים יחד

כשקולו של דייוויד ביירון באמת מראה את קולו ויכולתו למצות את מלוא הפוטנציאל שלו. קוסמי יום ההולדת מראים כיצד חבר הלהקה עובד עם דייוויס ביירון, שבאמת מראה את כוחו וכוחו להראות את מלוא הפוטנציאל שלו!

הקפטן מסנוור מעניק טוויסט ייחודי למופע הקסמים המסורתי

מכיוון שהוא יכול לבצע גם מגוון של טריקים אחרים, כמו דוגמנות בלונים וארנב חי. מסיבת יום ההולדת היא חוויה מהנה ובלתי נשכחת שריץ 'מציע כמבדר בלונים כבר 24 שנה. להיטים גדולים במסיבות יום הולדת כוללים קסמים, טריקים ופסלי בלונים, והוא אפילו יזרוק וימשוך ארנבות חיות בחינם. האם שמעתם פעם על אחד הקוסמים הנ"ל או שתמשכו ואפילו תשליכו ארנב חי ליום הולדתכם, בחינם?

אם אתם מחפשים רעיונות נוספים למסיבת יום הולדת, עיינו ברשימת המקומות שלנו לחגוג את ימי ההולדת של ילדיכם.

Happier

היא חנות מקוונת בכל מה שקשור לתכנון מסיבות יום הולדת, ויש להם מגוון רחב של בדרנים לילדים למסיבות הקרובות. מרקסון הקסם מושלם למסיבה הבאה של ילדיכם, מכיוון שהוא יסגור את מסיבת יום ההולדת שלהם עם מופע קסמים. חבילת יום הולדת הקסמים כוללת מופע קסמים, שהוא כמובן האירוע המרכזי של המסיבה. Happier מציע גם מגוון אפשרויות בילוי אחרות לילדים, כמו קוסם, שולחן קסמים, אמן בלונים ועוד ועוד.

אשף ליום הולדת מכיל הכל מכאן ועד לשם, אך אל תשכח אם אתה מחפש משהו מיוחד ליום ההולדת של ילדך.

הוא עוקב אחר סיפוריו הקלאסיים של הנסלי, ואילו האלבום מסתיים ביום הולדתו של הקוסם האפי. שלושה שירים מהרעיון המקורי שיהוו בסיס להוצאה זו, ועוד כמה שירים לשני הרצועות האחרונות.

במהלך מופע הקסמים, הקוסם מלמד טריק קסמים שמותר לאורחים להחזיק כמזכרת: הוא מוציא כלי חיתוך מוזר למראה. הסתכל מקרוב על הדיסק המסתובב וצפה בראשו מתנדנד סביב העיקול עד קצה הרשת.

מישהו מהקהל בכל הגילאים מחופש לקוסם ואז עושה קסמים נפלא. חיות בלון בודדות יכולות לבצע טריקים, אך בדרך כלל הם זמינים רק לילדים מתחת לגיל 5.

ילדים הם כוכבי התוכנית כשבן הקוסם משעשע את האורחים בבלונים עטורי הפרסים שלו

במופע זה, שמאפשר את הביישנות, הילדים לא רק עוזרים להעלות הרבה קוסמות, אלא גם מקבלים מזכרות קסומות לחגוג את היום המיוחד שלהם. צוג עושה מופע עם טריקים לילדים וקסמים למבוגרים עם מגוון טריקים וטריקים.

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן