הכי חם שיש הופעות שהסלבס אוהבים

הזמרת האהובה אדל חזרה השנה עם אלבום חדש ולהשקתו ערכה בנובמבר הופעה מיוחדת שבה התייצבו בקהל סלבס מפורסמים מכל העולם, כולל אמה תומפסון, השחקן אידריס אלבה, הדוגמנית נעמי קמפבל ועוד. יש משהו מאוד מרגש בלראות סלבס מתנהגים כמו קהל רגיל במקום להיות על הבמה, ולכן אולי זה מרשים גם קהל אחר שבא לראות אותם נהנים כאחד האדם, ולהיות אתם באותה עמדה. נכון שיש בזה גם אקט של פרסום ומשיכת קהל נוסף, אבל יש הרבה אנשים שלא צריכים את המגנט הנוסף אלא הם פופולריים ואהובים לא פחות בגלל מי שהם ומה שהם מציעים לקהל ולכן גם סבלס ממש רוצים לראות אותם בהופעה וליהנות ממנה. זה כמובן נותן אישור נוסף לכך שהם באמת יודעים מה הם עושים ויש להם אומנות מיוחדת במינה ומוערכת מאוד, ולכן הם נחשבים למובילים במה שהם עושים.

גם ישראלים עושים את זה

בדובאי ובאיחוד האמירויות בכלל מופיעים ישראלים שמרשימים גם את משפחת המלוכה, כמו חיים ישראל שהוא זמר דתי מזרחי מוביל, ששר לשייח חאמד בן חליפה כשהוזמן על ידי השלטונות לביקור רשמי שם השנה. גם כשאמנים זרים מתארחים בישראל להופעות מגיעים כל הבלבס המקומיים להריע להם ולכבד אותם בנוכחותם, וכך היה כשג'ניפר לופז הופיעה כאן בקיץ 2019 והגיעו לשם כל הסלבס המקומיים והנוצצים כמו שיר אלמליח, נטלי דדון, אירית רחמים, קסניה טרנטול, שני כהן, ליאור סושרד, סנדרה רינגלר. כשמדונה הופיעה כאן בשנת 2012 בשבוע אינטנסיבי מאוד הגיעו להופעה שלה ישראלים רבים וביניהם סלבס ואמנים כמו צביקה פיק, ריטה ורבים אחרים. בשנת 2015 אפילו נפתח להם מתחם וי.איי.פי מיוחד בהופעה של בון ג'ובי ובו נפגשו מאיה בוסקילה, דני רופ, גיא פינס, גיל ריבה, פבלו רונזברג, נועם טור וקרן פלס. שמות שאנחנו פוגשים בעיקר במדורי רכילות ותרבות.

הופעות של ליאור סושרד שסלבס אוהבים

ואם כבר מדברים על ליאור סושרד, הרי גם הוא נחשב למגנט של סלבס שאוהבים להיות בהופעות שלו ולפעמים אולי גם להשתתף בהן בעצמם, כמו ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו. בהופעות האלה האתגר הוא לא רק להיראות כי אם לנסות לנצח את סושרד בתעלולי המחשבה שלו וביכולת שלו להיות מנטליסט פופולרי בעולם. אפילו משרד החוץ הישראלי העניק לו אות יחד עם מפורסמים אחרים שתורמים לפרסום חיובי של ישראל בזכות האמנות שלהם ופועלם. האירועים שלו מוזמנים על ידי חברות מובילות בארץ ובעולם והוא אפילו הופיע עם ברברה סטרייסנד, שבהן היו גם סטיבן ספילברג, ג'ון טרבולטה, פירס ברוסנן וליונל ריצ'י. בשנים האחרונות הוא ערך גאלה של מכבי תל אביב, נפגש עם אירוסמית' וערך אירועים לנוקיה העולמית ולאאודי וחברת IBM. כמובן שהופיע גם בהופעות של סלבס שהזמינו אותו כמו ליאונרדו דיקפריו ואפילו השתתף באירוע התרמה עם אלטון ג'ון. להיות מפורסם זה מחייב להיות מיומן ובעל יכולות כל הזמן, כדי שאפשר יהיה לספק את הקהל וזה בדיוק מה שסושרד מקפיד לעשות בהופעות שלו כאמן חושים מלהיב.

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן