הדרך לבחירת גני אירועים מומלצים

סמטאותיה של יפו הציורית והים התיכון נשקפים מהחלון או שמא זה יהיה יער עשיר צמחייה אפוף באווירה פסטורלית קסומה?
כל זוג רוקח בדמיונו קצת אחרת איך ייראה האירוע שלו על פי החזון העיצובי, הקונספט הנבחר, התוכנית האומנותית המבוקשת, התפאורה והאטמוספירה שיוסיפו את הטאץ' הנדרש.
לבחירת הלוקיישן בו תיערך השמחה הגדולה שלכם השפעה משמעותית על ההנאה והצלחתו ולכן, כה חשוב להשקיע בתהליך הבחירה לפני שסוגרים מקום. 

צ'ק ליסט למקום המושלם עבורכם

לפני שיצאתם לדרך כדאי שתחליטו עם עצמכם מהם השיקולים המכריעים מבחינתכם בבחירת מקום לחתונה החלומית שלכם.
יש מי שמעדיפים חתונת בוטיק בניחוח אורבני ואחרים מדמיינים את עצמם בלב הטבע. יש את אלה שמבחינתם חופה מרחפת מעל המים זה MUST ואחרים מחפשים חוויה קולינארית בחסותו של שף ידוע.
התייחסו במיפוי הקריטריונים למיקום נוח מבחינה גיאוגרפית, מספר המשתתפים המשוער, מועד החתונה בלוח השנה וגם מבחינת ימים אופציונאליים בשבוע (יש מקומות שיהיו אידיאליים יותר לחתונת חורף ואחרים לחתונת קיץ).
שימו לב לפרמטרים שמשחקים תפקיד חשוב כמו האם זה מקום סגור או פתוח והאם הוא משלב גן אירועים ביחד עם אתר מקורה וסגור למקרה של שינויים בתנאי מזג האוויר וכן טווח עלויות לפי מנה, שדרוגים כמו סוויטה וכדומה.
חוות הדעת הן אלה שיקבעו בסופו של דבר באיזה מקום תבחרו, כי הן מוסיפות ממד של אמינות לבחירה. אתם בוודאי מעוניינים לבחור מקום עם קבלות והוכחות לכך שמדובר במקום איכותי, מהימן, צוות מקצועי, אוכל משובח שיודע לפנק ולפרגן.

חיפוש מהדור החדש

הבשורות הטובות הן שתהליך החיפוש ידידותי יותר מתמיד. כיום בעידן דיגיטלי הדרך לבחירת גני אירועים מומלצים מתחילה כבר מרחוק באמצעים מקוונים.
פוצחים בחיפוש האינטרנטי לפי אזור גיאוגרפי מועדף בהתאם לגישה גיאוגרפית נוחה וכן הרקע לאירוע מבחינת נופים ואמצעי תחבורה וממשיכים לאסוף חוות דעת והמלצות של זוגות אחרים שחגגו ויכולים להעיד ממקור ראשון על יופיו של הגן, המקצועיות של הצוות, איכות וטיב האוכל, האקוסטיקה וכדומה.
אפשר לחפש במנועי חיפוש על פי קריטריונים או להיכנס לאתר שנחשב לסמכות בתחום כמו האתר החדש מבית היוצר של כלות אורבניות האגדי –  אתר  wedreviews – זירת ההמלצות הגדולה בה תוכלו לאתר את הספקים המובילים, אולמות וגני אירועים נבחרים, מעצבי שמלות כלה ונותני שירות בעיצוב, הפקה, קייטרינג, צילום, תקליטנים וכל מה שאתם צריכים לשריין כדי לקיים חגיגה מדהימה.
היופי באתר מעין זה שהמידע מרוכז במקום אחד ותוכלו לסנן גני אירועים מומלצים לפי אזור גיאוגרפי ולאחר מכן לחפש לפי מספר המלצות או המלצות חדשות.
יתרה מזאת, אפשר אפילו למיין את ההמלצות בלחיצת כפתור והצגתן על פי אלמנטים שדומים לאופי של החתונה אותה אתם מתכננים. למשל, חתונת שישי, חתונות חמישי, חתונות חורף ולקרוא לעומק את ההמלצות של הזוגות שנישאו במקום שכתבו בעצמם את ההמלצה כמו גם להיחשף לתמונות מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות שמקושרות לאותו גן אירועים או אולם אירועים עליו מוצגות חוות הדעת. נוסף, קטעי ווידאו שמשדרגים באופן משמעותי את היכולת לחוות ולגלות כל מקום ומקום. 

לחוות את המקום באמצעות מציאות מדומה

ניתן למצוא מאות חוות דעת על כל מקום וההמלצות רק מתרבות עם הזמן כך שזו ההזדמנות שלכם להתרשם מכל אולם או גן אירועים.
על מנת שתוכלו להרגיש כאילו אתם יוצאים לביקור באולם או בגן ניתן לחוות את המקום עצמו באמצעות משקפי מציאות מדומה ולצאת ל"סיור וירטואלי" חווייתי ברחבי אולמות וגנים נבחרים ולחוש את המקום על המרחבים החיצוניים והחללים הפנימיים שהוא מציע. מכאן כבר יהיה לכם פשוט להגיע ליעד המבוקש לחתונה גדולה מהחיים!

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן