עיצוב הזמנות וקד"מ לאירועים

לאירועי קד"מ יש כוח שיווקי עצום והם נועדו להפגיש את קהל הלקוחות הפוטנציאלי עם המוצר או השירות, להרחיב את החשיפה, להניע לפעולה ולחזק את המיתוג ואת המוניטין של בית העסק. אירועי קד"מ מתקיימים במגוון ווריאציות בין אם באולמות או גני אירועים או בנקודות מכירה כאשר האינטראקציה עם הלקוחות באירועים מסוג זה קריטיים להצלחה.
דרך מצוינת להעלות למודעות את קיומו של אירוע, להעביר את המסרים השיווקיים ולגרום ללקוחות לבצע פעולה כמו הצטרפות למועדון לקוחות, סגירת עסקה וכדומה היא ליצור ולעצב הזמנה אטרקטיבית לקראת האירוע…
ההזמנה לאירוע קד"מ תעדכן את המוזמנים מה עתיד להתרחש באירוע ותוכל לתרום למיתוג של האירוע וכן להעלות את סיכוי ההגעה ולהעצים גם את הציפייה לקראת האירוע עצמו.

כיצד מעצבים הזמנה לאירוע קד"מ?

לפני שפצחתם בעיצוב ההזמנה החליטו מהבחינה אסטרטגית מה תרצו לכלול בהזמנה. למשל, איזה מידע יוכל לשכנע אנשים להגיע לאירוע כמו מספר יתרונות וסיבות להגעה – הנחה מיוחדת ששמורה רק למי שסוגר עסקה במהלך האירוע, הטבה ששמורה למי שמגיע לאירוע, מידע אינפורמטיבי חיוני כמו מה בתוכנית האומנותית, היכן יתקיים האירוע, מי קהל היעד שלכם.
אפשר להשתמש במשפטים שעושים חשק להגיע כמו "כולם יהיו שם ומה אתכם?" או "לראשונה השקה של מוצר בלעדי ומהפכני" וכדומה כמובן לשמור על אמינות.
אופציה נוספת היא לספר על הפתעה או הטבה שתהיה באירוע בלי בהכרח לציין מהי ולהתחייב מראש אלא לכתוב משהו כמו "לא תאמינו מי יהיה באירוע" או "המתנה שתחכה לכם שונה מכל מה שחשבתם".

הצורניות קובעת – הצבעוניות ממתגת
החליטו אם ההזמנה תהיה דו צדדית או מודפסת רק מצד אחד ומה מהמלל אשר יוצג בכל אחד מהצדדים.
חשבו איך באמצעות עיצוב הזמנה לאירוע תיצרו חוויה ותעבירו את המסר למשל: הזמנה מעוצבת כמו עוגה לאירוע שעוסק בקינוחים או בקונדיטוריה או הזמנה בצורת תכשיט לאירוע להשקת קולקציות תכשיטים. אפשר גם להבליט מלל חשוב בתבליטים בגוון עז או ליצור הזמנה עם פינות מעוגלות כך שמי שיקבל אותה יסתקרן לקרוא מה כתוב בה.
חשבו על פלטת הגוונים הנכונה להזמנה. לרוב הבחירה תהיה קשורה למיתוג של בית העסק – לגוונים שמזוהים עמו או עם הלוגו שלו כשחשוב מאוד ליצור סוג של קונטרסט בין הרקע לכיתוב כך שהכיתוב יהיה בפונטים קריאים וברורים שמודגשים על גבי הרקע הנבחר.
מומלץ לבחור גם אלמנטים שיעטרו את ההזמנה ויהפכו אותה לאטרקטיביים כמו אלמנטים שקשורים לעולם התוכן של החברה או אם יש הטבה – של מתנה. אל תשכחו למתג את ההזמנה עם לוגו של החברה, תמונות של המוצרים או השירותים או תמונת אווירה של מה שצפוי להיות באירוע.

הזמנה בסגנון עשה זאת בעצמך

כיום אפשר להשתמש בממשק ידידותי במערכת לעיצוב הזמנות, כך שאתם המעצבים היצירתיים של ההזמנה. תוכלו על ידי גרירה והעלאת קבצים בפעולות פשוטות ומהירות לתכנן את ההזמנה, להוסיף תמונות, איורים ואייקונים שעושים הבדל או לטעום עיצוב קיים או להיעזר במעצבים גרפיים של בית דפוס דיגיטלי. הכי חשוב לעמוד בלוחות הזמנים על מנת שתוכלו לשגר את ההזמנה מספיק זמן מראש כדי שאנשים יוכלו לשריין את התאריך ביומן ולהגיע לאירוע.
השתמשו בשירותיו המקצועיים של בית דפוס דיגיטלי כדי לעמוד בלוחות הזמנים ולשמור על סטנדרטים גבוהים של הדפסה במיוחד כאשר מדובר בתמונות ברזולוציה גבוהה ובשמירה על גוונים. תוכלו לברר מראש עלויות לפי כמויות, גימור, טיב הנייר וכדומה והתאמה מבחינת מידות למעטפה אם בכוונתכם לשלוח הזמנות. שיהיה אירוע מוצלח!

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן