בניית אתרי איקומרס

Storeify קיימת כבר 15 שנים ובנתה איתה יותר ממיליון חנויות. לכן, קשה למצוא פלטפורמה טובה יותר עבור רוב העסקים הקטנים שרוצים להקים חנות מקוונת במהירות.

עם פלטפורמת המסחר האלקטרוני הנכונה

תוכל לרשום את המוצרים שלך, לקבל תשלומים ולטפל במשלוחים מבלי לעזוב את משרדך. בחירה והשוואת פלטפורמות מסחר אלקטרוני שונות היא הדרך הקלה ביותר להקים אתר מסחר אלקטרוני באמצעות פלטפורמת מסחר אלקטרוני. ברגע שיש לך אתר המתאר כיצד להשתמש בפתרון כמו Shopify או וורדפרס, צור אתר נפרד המיועד במיוחד למסחר אלקטרוני.

פלטפורמות מסחר אלקטרוני מודרניות הן חסכוניות וידידותיות למשתמש ויאפשרו לך ליצור אתר מותאם אישית לעסק המסחר האלקטרוני שלך בכמה לחיצות בלבד

ישנם הרבה חלקים נעים בניהול חנות מקוונת. החל מפיתוח האתר שלך, הקמת דפי מוצרים, למידה כיצד עגלת קניות פועלת, אמצעי תשלום ושירות לקוחות.

רוב פלטפורמות המסחר האלקטרוני מציעות אלמנטים מרכזיים כמו תשלום מאובטח

משלוח ושיווק על בסיס plug-and-play, כך שאינך צריך שום ניסיון בתכנות כדי להקים אתר מסחר אלקטרוני בעל מראה מקצועי. לפני שתתחיל לצלם תמונות מוצר ועיצוב דפי "אודותינו", עליך לקבוע כיצד ברצונך להגדיל את החנות המקוונת שלך. בניית אתר מסחר אלקטרוני דורשת בעבר ידע טכני וחלומות נרחבים, אך בהתחשב בהזדמנויות העצומות הקיימות לפלטפורמות מסחר אלקטרוני, אתה רק צריך קצת מחקר כדי להעביר את העסק הצומח שלך לרשת.

אלה הם השלבים הבסיסיים ליצירת אתר מסחר אלקטרוני בו ניתן למכור את המוצרים והשירותים שלך

כאשר אתה מקים את אתר המסחר האלקטרוני שלך אנו מניחים שאתה יודע איזה סוג של מוצרים אתה מוכר ויש לך מושג מה העסק שלך מחפש. לאחר שיהיה לך אתר, נשתף כמה טיפים כיצד להוסיף פונקציונליות בסיסית של מסחר אלקטרוני לאתר הקיים שלך.

הפרטים שלב אחר שלב של יצירת אתר המסחר האלקטרוני שלך ישתנו בהתאם לפלטפורמה שתבחר

אם תבחר מפתח אתרים התומך במסחר אלקטרוני, תוכל להוסיף דפי מוצר הכוללים תמונות, שדות SEO בסיסיים, תיאורי מוצרים ומידע מלאי. לחלופין, אם אתה מפעיל אתר באחת מפלטפורמות המסחר האלקטרוני הייעודי, תוכל להוסיף יכולות מכירה מקוונות לפני המעבר לתוכנית מסחר אלקטרוני.

אתרים מסוימים מוקדשים למכירת מוצר או קו שירות מסוים

כגון ביגוד, תוכניות טיול או פריטי אופנה. אתרי מסחר אלקטרוני אחרים מוכרים מספר פריטים כגון טלפונים ניידים, מחשבים ניידים, מכשירי חשמל ביתיים, ספרים, תקליטורים, קולנוע ביתי, מצלמות שימושיות ומוצרי ספורט. פלטפורמות מסחר אלקטרוני חינם מאפשרות לחברות למכור כמה מוצרים ללא עלות מראש או עלויות שוטפות.

אם אתה מתכנן לבנות את אתר המסחר האלקטרוני שלך עם פתרון כמו Shopify

Squarespace או WordPress, תוכל לרכוש את הדומיין שלך ישירות מפלטפורמות אלה. אם אתה מוכר דרך החנות המקוונת שלך, תוכל למכור את המוצרים שלך גם במקומות שוק כמו אמזון, פליפקארט או eBay.

כאן תוכל למצוא את כל מה שאתה צריך

כדי להתחיל בחנות המקוונת שלך, כולל שם דומיין בחינם, עורך חזק לגרור ושחרר ומאות תבניות מוכנות לכל סוג של חנות מקוונת שאתה יכול לדמיין. . Shopify מקלה על יצירת אתר מסחר אלקטרוני יפה ופונקציונלי תוך זמן קצר. תוך פחות משעה תוכל לרשום את המוצרים שלך, להקים את החנויות המקוונות שלך ולהעביר אותם ללקוחות שלך.

לאחר שעברת את השלבים הראשונים לבניית היסודות של אתר האינטרנט שלך

בונה אתרי האינטרנט של Gator הופך את הכל למהיר וקל, ויש לך הזדמנות להקים את החנות המקוונת שלך. לאחר שנרשמת, ECWid נותנת לך את היכולת לשלב את העסק שלך עם האתר הקיים שלך (הוא תומך ברוב הפלטפורמות כגון וורדפרס, דרופל וכדומה) ולהקים חנות משלך, דף ארגוני משלך ושם תחום משלך ( אתה יכול לעבור מתחום מותאם אישית או לשדרג לתוכנית סיכונים בכל עת).

לאחר שהתחלת את האתר שלך

עליך לברר כיצד לאחסן ולשלוח את המלאי שלך. לפני שתתחיל למכור מוצרים באתר המסחר האלקטרוני שלך, עליך לשלוח אותם ללקוחות שלך באמצעות שליח. ככל שאתה מרחיב את קהל הלקוחות שלך, תוכל ליצור שותפות עם שירות שליחים ולגבות ממך את המוצרים.

עם אחד ממפתחי אתרי המסחר האלקטרוני הטובים ביותר

תוכל ליצור עסק שפונה ללקוחות, מציג את קטלוג המוצרים שלך וקל לשימוש. על ידי הגדרה וניהול של ניתוח המסחר האלקטרוני שלך, יש לך אתר מסחר אלקטרוני מעוצב הפועל עם שם דומיין מבריק בפלטפורמה שבחרת. כשאתה בונה אתר מסחר אלקטרוני, אתה צריך תוכנית שיווק מוצקה כדי למשוך את הלקוחות הנכונים לאתר שלך, לשמור על חיבתם ולחזור לעסקים.

אם אתה בוחר וורדפרס לבנות את אתר המסחר האלקטרוני שלך

יש לך הרבה נושאים ותוספים שונים של מסחר אלקטרוני לבחירה. פלטפורמות מסחר אלקטרוניות ספציפיות מציעות תקופת ניסיון בחינם כדי לבדוק אותן ללא סיכונים ולהחליט באילו מהן להשתמש כדי לבנות את אתר המסחר האלקטרוני שלך. פלטפורמות מסחר אלקטרוני תומכות גם בגביית מס מכירה, המאפשרות לגבות מסים על פריטים נבחרים שהוזמנו באינטרנט.

כאשר אתה מוכר את המוצרים שלך באתר מסחר אלקטרוני, אתה מסיר הרבה מחסומי הקנייה בחנות פיזית קיימת. כל המוצרים שאתה מוכר מופיעים בדף באתר המסחר האלקטרוני שלך ואינדקס על ידי Google.

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן