אירועים ופסטיבלים בתל אביב

בכל הנוגע לפסטיבלים וחגיגות שנתיות, למדינה יש הרבה מה להציע: פסטיבלי מוזיקה, שבוע הגאווה, פסטיבלי בירה גדולים למטיילים הצעירים שלה ולאוכלוסייה המקומית. יש הרבה אטרקציות נוספות בישראל ביום העצמאות. במהלך עונה זו תוכלו לבקר בפארקים לאומיים רבים ושמורות טבע במדינה.

דף זה קיים

כדי לחגוג את התרבות של תל אביב ולדפדף באירועי התרבות השנתיים הטובים ביותר בעיר. מדריך זה עוסק באירועים ובפסטיבלים הישראלים הפופולריים ביותר, המחולקים לפי עונות השנה. שבוע האיור בתל אביב (ספטמבר) הוא אירוע שנתי לאוהבי האיור. במהלך השבוע רוב המאיירים עורכים תערוכות כדי להציג את עבודותיהם.

גולת הכותרת של האירוע

היא מצעד שבוע הגאווה, שסוגר את הפסטיבל בן שבוע. האירועים החשובים ביותר בתל אביב הם הלילה הלבן, מצעד הגאווה הגאה של ליילה לאבן, החגיגות בכנס הכרכים בתל אביב ופסטיבל המוזיקה. אירועים אלה מקודמים ברחבי העולם על ידי משרד התיירות הישראלי לציון תל אביב כיעד התיירות הלהט"ב הראשון.

פסטיבל הג'אז בתל אביב מתקיים בכל פברואר עם הופעות רבות של נגני ג'אז מקומיים ומפורסמים מרחבי העולם. אם אתם מבקרים בישראל במרץ, אל תחמיצו את פסטיבל הציפורים באילת.

אחד הפסטיבלים המוכרים והארוכים ביותר בירושלים

הוא פסטיבל ישראל, פסטיבל אביב שנמשך שלושה שבועות המשלב הופעות מקצועיות של אמנים ישראלים ובינלאומיים במקומות ייחודיים ברחבי ירושלים. ירושלים מארחת את פסטיבל הקולנוע הבינלאומי בירושלים בן עשרה ימים מאז קיץ 1983.

דוקאביב במאי

הוא פסטיבל הקולנוע התיעודי הבינלאומי השנתי של ישראל במשך שבועיים בסינמטק בתל אביב. Maholohet Israela הוא פסטיבל מחול עכשווי המתקיים מדי חודש אוגוסט בצפתא בתל אביב. בחודש יוני ההפלגה בתל אביב היא חגיגה של ים וחוף בן ארבעה ימים עם פעילויות, תחרויות ואירועים בחופי תל אביב הפתוחים לקהל הרחב.

פסטיבל אוכל הגורמה השנתי מתקיים בפארק הירקון

שם מגישים 20 מהמסעדות הטובות ביותר בתל אביב כמה ממנות הגורמה הטובות בישראל במחירים מוזלים. פסטיבל סרטי הסטודנטים הבינלאומי בתל אביב, נחשב לאחד הפסטיבלים הגדולים בעולם לסרטי סטודנטים והוא אחד החשובים עבורם בכל שנה בחודש יוני. הפסטיבל מתקיים מדי יוני בסינמטק תל אביב.

הקיץ בישראל פירושו הרבה פסטיבלים באוויר הפתוח ולילות חמים ונטולי גשם

לרוב המשפחות בתל אביב בחופשה הרחובות והשכונות מלאים באירועים ופעילויות ביום ובלילה. האירועים כוללים קונצרטים עם מוזיקת פופ, ג'אז, מוזיקה קלאסית, אופרה, פולקלור בינלאומי, מופעי מחול ותיאטרון.

פסטיבל הג'אז של הים האדום מארח נגני ג'אז וכמה מהאמנים הנודעים ביותר בישראל

יותר מ -35 אירועים מתקיימים על רקע הים המפואר באילת. פסטיבל היין בירושלים במוזיאון ישראל מתקיים בגן האמנות היפה של המוזיאון, עם מוסיקה חיה בערב, מה שהופך אותו לדרך נפלאה לבלות ערב קיץ בעיר.

פסטיבל היין הירושלמי השנתי המתקיים מדי שנה במוזיאון ישראל היה במשך עשרות שנים אחד האירועים החשובים בעיר והזדמנות יוצאת דופן להגיע לשיק בעיר

פסטיבל מבוסס זה בדרום ישראל אינו מיועד לאוהבי ג'אז ומקבל בברכה מוזיקת עולם מהבלקן וקובה, כמו גם צלילים ומוזיקת פופ מהמזרח התיכון. פסטיבל הכליזמר מתקיים מחוץ לכותלי העיר העתיקה באמפי אמנות חוצות היוצר (אומנויות ומלאכות ירושלים) מזה למעלה מ -40 שנה.

פסטיבל המוסיקה הקאמרית הבינלאומית בירושלים מתקיים בימק"א בירושלים וכולל כיתות אמן לנגנים בכלי נגינה שונים

אחד משיאיו הוא פסטיבל המוזיקה הקאמרית קול המוזיקה הגליל העליון והתקווה לכינור, קונצרט עם כינורות ממלחמת העולם השנייה, בניגון סולנים מהקמרטה הישראלית ירושלים. פסטיבל מידברן הוא גן עדן לנגב שבו מוחות יצירתיים לוקחים חלק במחנות נושא בנושאים כמו ריקוד ואמנות.

תל אביב

היא הלב התרבותי של ישראל ומארחת את רוב המוזיקה, התיאטרון, המחול ואירועי אמנות אחרים. תל אביב מקיימת את המוניטין הדינמי שלה כ"ליילה לאבן "לאירועים ולמוזיקה המתרחשים בעיר מדי לילה. פסטיבל הבלוז השנתי השלישי בתל אביב כולל ארבעה ימים ו -40 קונצרטים ב -20 מועדונים וברים שונים בעיר עם מופע הפתיחה באמפי באדי גבעת קיסריה.

אני חושב שהאירוע השנתי המיוחד של תל אביב

הוא הלילה הלבן בסוף יוני. הלילה הלבן ביוני בתל אביב הוא אחד האירועים הגדולים בשנה; זהו רק אחד מתוך שלושה לילות בשנה בהם תוכלו להשמיע מוזיקה רועשת כל הלילה, לחגוג כל הלילה וחנויות ומסעדות לא נסגרות. העיר הלבנה נחגגת ביום חמישי האחרון ביוני ומכריזה כ"פסטיבל הלילה הלבן ".

אירוע הדגל האהוב שלהם בישראל נכנס למהדורה הרביעית שלו בתוך חמש שנים וממשיך לכהן כאחד מפסטיבלי המוזיקה האלקטרונית המצליחים ביותר בישראל

עשרות נגני כליזמרים מכל רחבי העולם נפגשים בפורומים בירושלים למהדורה האחרונה של פסטיבל הכליזמרים. בקיץ הקרוב, Tomorrowland Unite יובא לראשונה לישראל במסגרת אירוע בינלאומי שהתרחש בגרמניה, יפן, יפן, מקסיקו ודרום אפריקה.

כפי שאתה יכול לראות, ניסיתי לחלק את עונות השנה, אך באירועים ובפסטיבלים רבים אין תאריכים מדויקים. ניתן לקבל מידע עדכני על חגים, אירועים מיוחדים וחגיגות במשרד IGTO הקרוב אליכם.

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן